Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

0E925B55-DC73-4B68-A81F-3AFC154D2639.jpeg.7795a12f959e67da841ddd8e4757b811.jpegDa er jeg på plass i Tregde. Droppet å fylle på Gismerøya, synes brygga var litt for høy, selv om jeg forsåvidt ikke la til og prøvde.

Det blir IKKE fylling her i Tregde, for her skal de ha hele 13,35 literen - det er den dyreste dieselen jeg har vært borti i år. Og det er ingen katastrofe, har fremdeles suppe igjen! Både Trysnes og Høllen er fint innen rekkevidde, også Langenes ser ut til å ha en brygge jeg kan få lagt til, den har i alle fall en trapp midt i, slik at jeg kan komme meg lett opp på brygga og tilbake igjen. Trysnes tror jeg har flytebrygge, Høllen aner jeg ikke.

Ingen av dem kan vel være dyrere enn Tregde?

Pequod

Pequod

Da er jeg på plass i Tregde. Droppet å fylle på Gismerøya, synes brygga var litt for høy, selv om jeg forsåvidt ikke la til og prøvde.

Det blir IKKE fylling her i Tregde, for her skal de ha hele 13,35 literen - det er den dyreste dieselen jeg har vært borti i år. Og det er ingen katastrofe, har fremdeles suppe igjen! Både Trysnes og Høllen er fint innen rekkevidde, også Langenes ser ut til å ha en brygge jeg kan få lagt til, den har i alle fall en trapp midt i, slik at jeg kan komme meg lett opp på brygga og tilbake igjen. Trysnes tror jeg har flytebrygge, Høllen aner jeg ikke.

Ingen av dem kan vel være dyrere enn Tregde?

• Create New...