Jump to content

Edit History

Gerhard

Gerhard

Oggiwara'en skrev On 7.10.2021 at 9.29:

Og noen seriøse oversikter over marine diesel priser har jeg dessverre ikke funnet.

Denne liker jeg:

pumpepriser.no

Teknisk veldig bra, de er raske til å oppdatere hvis du melder inn hvor en stasjon ligger. (Man kan registrere på stedsnavn og så kan GPS posisjon komme senere)

Det er relativt bra oppdatert i mitt område om sommeren, men skulle gjerne hatt flere brukere over hele landet.

Hvis alle vi på baatplassen kunne bli enige om ett system, og brukte det, så ville det ha blir bra. Hvis vi skal diskutere det burde vi laget egen tråd. Det blir mye diesel i reisebrevene til Peqoud.

Gerhard

Gerhard

Oggiwara'en skrev On 7.10.2021 at 9.29:

Og noen seriøse oversikter over marine diesel priser har jeg dessverre ikke funnet.

Denne liker jeg:

pumpepriser.no

Teknisk veldig bra, de er raske til å oppdatere hvis du melder inn hvor en stasjon ligger. (Man kan registrere på stedsnavn og så kan GPS posisjon komme senere)

Det er relativt bra oppdatert i mitt område om sommeren, men skulle gjerne hatt flere bruker over hele landet.

Hvis alle vi på baatplassen kunne bli enige om ett system, og brukte det, så ville det ha blir bra. Hvis vi skal diskutere det burde vi laget egen tråd. Det blir mye diesel i reisebrevene til Peqoud.

• Create New...