Pequod
En liten oppdatering fra skuta: Er nå i Lillesand og blir nok liggende her til i morgen. Er ikke helt i form, så i dag skal jeg ta det med ro. Får se an formen i morgen, om jeg drar videre eller ligger litt i horisontalen.
En strek i regningen er at vannet er slått av her, prøvde to steder, men ikke noe vann i slangene. Og jeg har nesten tom vanntank. Håper vannet ikke er slått av i Grimstad, som vel blir neste stopp. Synes faktisk det er litt kjølig her, så kanskje varmen må stå på i natt? Det blir i så fall kun andre gang på dette toktet.
Var nesten kø gjennom Gamle Hellesund, en seilbåt og en motorbåt lå foran meg.
Var forresten overraskende få hummerteiner å se i Blindleia, hadde nesten trodd at det var flust med dem, men det er kanskje ikke noe bra sted å fange hummer?
Ikke så mange bilder å by på, det var en kort etappe og noe grått, så jeg satt stort sett under kalesjen denne gangen. Har også litt vondt i benet, så jeg prøver å belaste det så lite som mulig, dermed satt jeg altså for det meste.
Etter Dagsrevyen skal jeg en tur innom Kiwi og handle inn litt småting og deretter blir det vel en film eller noe slikt på PC-en.
Er ganske så avslappet med tanke på tidsperspektivet nå, så jeg lurer på om jeg skal ta meg tid til å stikke innom Tvedestrand og hilse på en gammel kjenning. Funderer også på muligheten til å stikke over til Sverige, vi får se.