Jump to content

Edit History

sap_2000

sap_2000

20 minutes ago, Pequod said:

Nå blir det pizzakveld om bord i White Lady sammen med rederen og rederinnen, dog uten banjo, @sap_2000:giggle:

Der endte du rett i løvens hule, ja :pray:

Ref Banjospilling, så er vel ikke kvelden over riktig ennå :giggle:  

Skal jeg anbefale en film til pizzaen, så må det bli denne :lol:

12 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

Denne herre frekkasen av en langturfarer @Pequod, kom med tanken på at han skulle ha med en banjo...? til en uskyldig liten sørlending?noen har vist lest litt for mye på det skadelige forumet Bp.. :giggle: @sap_2000.. dette er din skyld ? å alt går ut over en bitteliten sørlending??

Du glemte og legge til "uskyldig, naiv" foran "liten sørlending" :giggle:

Nei, nå skal jeg ikke forstyrre mer. Du har vel en banjo nede i lazaretten som skal støvtørkes og stemmes før deserten skal intas i kveld  :pray::lol:

sap_2000

sap_2000

17 minutes ago, Pequod said:

Nå blir det pizzakveld om bord i White Lady sammen med rederen og rederinnen, dog uten banjo, @sap_2000:giggle:

Der endte du rett i løvens hule, ja :pray:

9 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

Denne herre frekkasen av en langturfarer @Pequod, kom med tanken på at han skulle ha med en banjo...? til en uskyldig liten sørlending?noen har vist lest litt for mye på det skadelige forumet Bp.. :giggle: @sap_2000.. dette er din skyld ? å alt går ut over en bitteliten sørlending??

Nei, nå skal jeg ikke forstyrre mer. Du har vel en banjo nede i lazaretten som skal støvtørkes og stemmes før deserten serveres i kveld  :pray::lol:

sap_2000

sap_2000

2 minutes ago, Pequod said:

IMG-9839.jpg.d9a325aad70a604aea61d08bdb646db6.jpg

4 minutes ago, Bjørn Løvjomås said:

Nei, nå skal jeg ikke forstyrre mer. Du har vel em banjo i lazaretten som skal støvtørkes og stemmes før deserten serveres i kveld  :pray::lol:

• Create New...