Jump to content

Edit History

Cerberus

Cerberus

Vel det eg kan sei om invertere er at merkeeffekten er at den ikkje har noe med virkeligheten å gjøre når det kommer til motorisert verktøy iallefall. Spesielt de med modifisert sinus. Har ikkje prøvd vaffeljern kaffetrakter og denslags. Har et lite slikt 220v barkjøleskap type størrelse. Drar vel en 60-80 w elns og måtte opp i et 1000w inverter for å greie starte det. Kjøpt på clas olson, ser den selges enda. Prøvde mindre varianter fra både her og der uten hell. Det er pga oppstartstrømmen.  Men på samme inverter kan eg også bruke støvsugeren, usikker på kor mange watt den er men den har 5 effekttrinn. Kan bare brukes på 1&2. Kansje 3 i kort tid men må alltid startes på 1. 

Det som er heilt klart et at skal du ha modifisert sinus må du minst gange med 5 skal det fungere. Ekte sinus derimot og et kvalitesprodukt så vil det heilt sikkert fungere men det er himla dyrt. Typisk brukt på hytter og slikt.

Cerberus

Cerberus

Vel det eg kan sei om invertere er at merkeeffekten er at den ikkje har noe med virkeligheten å gjøre når det kommer til motorisert verktøy. Spesielt de med modifisert sinus.  Har et lite slikt 220v barkjøleskap type størrelse. Drar vel en 60-80 w elns og måtte opp i et 1000w inverter for å greie starte det. Kjøpt på clas olson, ser den selges enda. Prøvde mindre varianter fra både her og der uten hell. Det er pga oppstartstrømmen.  Men på samme inverter kan eg også bruke støvsugeren, usikker på kor mange watt den er men den har 5 effekttrinn. Kan bare brukes på 1&2. Kansje 3 i kort tid men må alltid startes på 1. 

Det som er heilt klart et at skal du ha modifisert sinus må du minst gange med 5 skal det fungere. Ekte sinus derimot og et kvalitesprodukt så vil det heilt sikkert fungere men det er himla dyrt. Typisk brukt på hytter og slikt.

• Create New...