Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

  Førstefender skrev On 20.2.2021 at 5.29:

Det tror jeg ikke stemmer helt, jeg hadde 2 trinnsdyser på mine D-tronic 250hk, 2001modeller. Mercruser var en ganske mer moderne konstruksjon en Volvo Kad42 - Kad300

Vis hele sitatet  

 

Jo det stemmer nok. Har sjekket delekatalogen :smiley: 

Samme delenr. 854138 dyser på D-tronic 250 fra 1997 og fram til ca 2004.

Samme delenr. også etter at modellen skiftet navn til CMD 4.2 ES 250, fram til 2005. Da ble alle 4.2L motorene med elektronisk styrt dieselpumpe (250, 270, 300 og 320 hk) mekanisk/teknisk helt identiske, og fikk to-trinns dyser delenr. 889885.

D-tronic 300 fikk to-trinns dyser delenr. 889885 da den ble introdusert i 2002. Det står merknad "dual stage" i delekatalogen. Samt "Part is new and listed for the first time). Nesten dobbel pris også.

Dyse nr. 1 har jo andre delenummer så den holder jeg utenfor.

 

Hvis du hadde to-trinns dyser på din 2001 så må det nok skyldes noe spesielt. 

 

Teerex

Teerex

  Førstefender skrev On 20.2.2021 at 5.29:

Det tror jeg ikke stemmer helt, jeg hadde 2 trinnsdyser på mine D-tronic 250hk, 2001modeller. Mercruser var en ganske mer moderne konstruksjon en Volvo Kad42 - Kad300

Vis hele sitatet  

 

Jo det stemmer nok. Har sjekket delekatalogen :smiley: 

Samme delenr. 854138 dyser på D-tronic 250 fra 1997 og fram til ca 2004.

Samme delenr. også etter at modellen skiftet navn til CMD 4.2 ES 250, fram til 2005. Da ble alle motorene med elektronisk styrt dieselpumpe (250, 270, 300 og 320 hk) mekanisk/teknisk helt identiske, og fikk to-trinns dyser delenr. 889885.

D-tronic 300 fikk to-trinns dyser delenr. 889885 da den ble introdusert i 2002. Det står merknad "dual stage" i delekatalogen. Samt "Part is new and listed for the first time). Nesten dobbel pris også.

Dyse nr. 1 har jo andre delenummer så den holder jeg utenfor.

 

Hvis du hadde to-trinns dyser på din 2001 så må det nok skyldes noe spesielt. 

 

Teerex

Teerex

  Førstefender skrev On 20.2.2021 at 5.29:

Det tror jeg ikke stemmer helt, jeg hadde 2 trinnsdyser på mine D-tronic 250hk, 2001modeller. Mercruser var en ganske mer moderne konstruksjon en Volvo Kad42 - Kad300

Vis hele sitatet  

 

Jo det stemmer nok. Har sjekket delekatalogen :smiley: 

Samme delenr. 854138 dyser på D-tronic 250 fra 1997 og fram til ca 2004.

Samme delenr. også etter at modellen skiftet navn til CMD 4.2 ES 250, fram til 2005. Da ble alle motorene med elektronisk styrt dieselpumpe (250, 270, 300 og 320 hk) mekanisk/teknisk helt identiske, og fikk to-trinns dyser delenr. 889885.

D-tronic 300 fikk to-trinns dyser delenr. 889885 da den ble introdusert i 2002. Det står merknad "dual stage" i delekatalogen. Samt "Part is new and listed for the first time). Nesten dobbel pris også.

 

Hvis du hadde to-trinns dyser på din 2001 så må det nok skyldes noe spesielt. 

 

Teerex

Teerex

  Førstefender skrev On 20.2.2021 at 5.29:

Det tror jeg ikke stemmer helt, jeg hadde 2 trinnsdyser på mine D-tronic 250hk, 2001modeller. Mercruser var en ganske mer moderne konstruksjon en Volvo Kad42 - Kad300

Vis hele sitatet  

 

Jo det stemmer nok. Har sjekket delekatalogen :smiley: 

Samme delenr. 854138 dyser på D-tronic 250 fra 1997 og fram til ca 2004.

Samme delenr. også etter at modellen skiftet navn til CMD 4.2 ES 250, fram til 2005 da alle motorene med elektronisk styrt dieselpumpe (250, 270, 300 og 320 hk) ble mekanisk/teknisk helt identiske og fikk to-trinns dyser delenr. 889885.

D-tronic 300 fikk to-trinns dyser delenr. 889885 da den ble introdusert i 2002. Det står merknad "dual stage" i delekatalogen. Samt "Part is new and listed for the first time). Nesten dobbel pris også.

 

Hvis du hadde to-trinns dyser på din 2001 så må det nok skyldes noe spesielt. 

 

Teerex

Teerex

  Førstefender skrev On 20.2.2021 at 5.29:

Det tror jeg ikke stemmer helt, jeg hadde 2 trinnsdyser på mine D-tronic 250hk, 2001modeller. Mercruser var en ganske mer moderne konstruksjon en Volvo Kad42 - Kad300

Vis hele sitatet  

 

Jo det stemmer nok. Har sjekket delekatalogen :smiley: 

Samme delenr. 854138 dyser på D-tronic 250 fra 1997 og fram til ca 2004.

Samme delenr. også etter at modellen skiftet navn til CMD 4.2 ES 250, fram til 2005 da alle motorene med elektronisk styrt dieselpumpe (250, 270, 300 og 320 hk) ble mekanisk/teknisk helt identiske og fikk to-trinns dyser delenr. 889885.

D-tronic 300 fikk to-trinns dyser delenr. 889885 fra 2002. Det står merknad "dual stage" i delekatalogen. Samt "Part is new and listed for the first time). Nesten dobbel pris også.

 

Hvis du hadde to-trinns dyser på din 2001 så må det nok skyldes noe spesielt. 

 

Teerex

Teerex

  Førstefender skrev On 20.2.2021 at 5.29:

Det tror jeg ikke stemmer helt, jeg hadde 2 trinnsdyser på mine D-tronic 250hk, 2001modeller. Mercruser var en ganske mer moderne konstruksjon en Volvo Kad42 - Kad300

Vis hele sitatet  

 

Jo det stemmer nok. Har sjekket delekatalogen :smiley: 

Samme delenr. 854138 dyser på D-tronic 250 fra 1997 og fram til ca 2004.

Samme delenr. også etter at modellen skiftet navn til CMD 4.2 ES 250, fram til 2005 da alle motorene med elektronisk styrt dieselpumpe (250, 270, 300 og 320 hk) ble mekanisk/teknisk helt identiske og fikk to-trinns dyser delenr. 889885.

D-tronic 300 fikk to-trinns dyser delenr. 889885 fra 2002. Det står merknad "dual stage" i delekatalogen. Samt "Part is new and listed for the first time). Nesten dobbel pris også.

 



×
×
  • Create New...