cheetah Svart 20.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2021 Ida Marie III skrev 46 minutter siden: Ser ut som en Askeladden...De synker ikke...om motoren er innfor Max motor flyter den med motor... Skjærgårdsjeepene til Askeladden flyter full i vann med motor og Max antall folk ombord...det er kravet...sikkert de fleste andre produsenter også... Hadde en gammel Askeladden selv med enkeltbunnet båt for mange år siden og kunne raskt bli fyllt opp med vann ved mye nedbør men holdt seg flytende selv med vann nesten helt opp. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 20.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2021 Havnesjefen fikk i alle fall tak i eieren og jeg ser på webkameraet at den er lenset nå. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
cheetah Svart 21.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2021 Fikk løs båten fra Isen og vært ombord og sjekket at alt ser bra ut? Snart vår nå? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 21.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2021 Flott! Godt når alt er tett og på stell. Det blir stadig mindre is og mer vann. ?? I dag var det tåke, noe som er sjeldent på disse kanter. Fuktig vær kan en si... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Arne Henriksen Svart 22.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2021 Trøndelag i går - 10 plussgrader og vårstemning... Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Grand Banks jr Svart 23.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2021 Nydelig med tur @Arne Henriksen ? Her begynner det å komme seg. Her er dagens bilde fra bukta. Med solrød og ingen is igjen på vannet... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 8.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2021 Det blir mer og mer vår, men vinteren slipper ikke taket. Her sørpå ligger det fremdeles litt is på sjøen. Inne i bukter og viker. Dagens soloppgang, og is rundt jolla. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Martine29 Svart 8.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2021 Flagget til topps her på Fosen. Gratulere med dagen alle matroser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.