Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Er dette et reelt problem?

Jeg tenker nødhavn er noe man går til om man ikke kommer seg videre for egen maskin, om det er farlig uvær, eventuelt om det er meldt uvær som gjør det farlig å gå videre.

Betaling for å ligge i havn i flere dager er en selvfølge, så lenge man benytter seg av fasiliteter som normalt koster penger (f.eks. marina). Eventuelt kan man ta krangelen med forsikringsselskapet om å få refundert dette i ettertid.

Slitne "narkisbåter" som ligger fortøyd etter eget forgodtbefinnende i ukesvis, regnes ikke som å bruke nødhavn. Det har vært et par slike i Bergen de siste årene...

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg tenker nødhavn er noe man går til om man ikke kommer seg videre for egen maskin, om det er farlig uvær, eventuelt om det er meldt uvær som gjør det farlig å gå videre.

Betaling for å ligge i havn i flere dager er en selvfølge, så lenge man benytter seg av fasiliteter som normalt koster penger (f.eks. marina). Eventuelt kan man ta krangelen med forsikringsselskapet om å få refundert dette i ettertid.

Slitne "narkisbåter" som ligger fortøyd i ukesvis, regnes ikke som å bruke nødhavn. Det har vært et par slike i Bergen de siste årene...

S/Y Emma

S/Y Emma

S/Y Emma

S/Y Emma

Betaling for å ligge i havn i flere dager er en selvfølge, så lenge man benytter seg av fasiliteter som normalt koster penger (f.eks. marina). Eventuelt kan man ta krangelen med forsikringsselskapet om å få refungert dette i ettertid.

• Create New...