Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Grønnskollingen skrev for 7 timer siden:

Bor i Oslo og har ikke hørt om "nødhavnprofitører". 

Om TS stadig hører om misbruk av nødhavn må han kanskje vurdere forumene han henter informasjonen sin fra...

Her tror jeg vi ser et eksempel på "...alle veit at..." basert på fint lite. Kom gjerne med tall om du har dem... 

Men at slitne folk legger fra seg båtene sine både her og der er det en del eksempler på, uten at jeg vil si det er et stort problem.

Og så er det vanskelig å ikke avslutte med en ekte forumperle:

Og så i samme innlegg

Herlig altså!

Så bra jeg kunne gjøre kvelden din hakket morsommere da, bare hyggelig å kunne bidra. Du er lett underholdt. 

Du bor i Oslo sier du, jobber ikke tilfeldigvis på stortinget?:thumbsup:

Grunnen til at jeg spør, er at der er det også mennesker som mener å ha full kontroll over hva som foregår ellers i landet, og argumenterer sterkt for det uten å ha vært en plass utenfor ring 3 mer enn for en kjapp ferie eller bedriftsbesøk. :wink: Merkelig, men praktisk at de samler seg rundt Oslo. 

Er det slik at siden du aldri har hørt om, eller vet om "nødhavnsprofitører" så du kaller det, så kan de ikke finnes, i stort antall? Og være ett stort problem? For andre en deg? som er i  Oslo?
Må du gi deg. :lol:

Her er det mye snylting på høyt nivå, og det er ett stort problem, spesielt i vår og sommersesong, at gamle vrak med slitne eiere okkuperer gjestebrygger som er til for alle i ukesvis og månedsvis i slengen, selvsagt uten å betale for seg.
De er i "nødhavn" .

Folk som holder på slik er slaur. Og det er ikke frekt om det er sant. 

Men det vet du vel alt om allerede. Du bor tross alt i Oslo. :thumbsup:

Taskeladden

Taskeladden

Om TS stadig hører om misbruk av nødhavn må han kanskje vurdere forumene han henter informasjonen sin fra...

Her tror jeg vi ser et eksempel på "...alle veit at..." basert på fint lite. Kom gjerne med tall om du har dem... 

Men at slitne folk legger fra seg båtene sine både her og der er det en del eksempler på, uten at jeg vil si det er et stort problem.

Og så i samme innlegg

Herlig altså!

Så bra jeg kunne gjøre kvelden din hakket morsommere da, bare hyggelig å kunne bidra. Du er lett underholdt. 

Du bor i Oslo sier du, jobber ikke tilfeldigvis på stortinget?:thumbsup:

Grunnen til at jeg spør, er at der er det også mennesker som mener å ha full kontroll over hva som foregår ellers i landet, og argumenterer sterkt for det uten å ha vært en plass utenfor ring 3 mer enn for en kjapp ferie eller bedriftsbesøk. :wink:

Er det slik at siden du aldri har hørt om, eller vet om "nødhavnsprofitører" så du kaller det, så kan de ikke finnes, i stort antall? Og være ett stort problem? For andre en deg? I Oslo?
Må du gi deg. :lol:

Her er det mye snylting på høyt nivå, og det er ett stort problem, spesielt i vår og sommersesong, at gamle vrak med slitne eiere okkuperer gjestebrygger som er til for alle i ukesvis og månedsvis i slengen, selvsagt uten å betale for seg.
De er i "nødhavn" .

Folk som holder på slik er slaur. Og det er ikke frekt om det er sant. 

Men det vet du vel allerede. Du bor tross alt i Oslo. :thumbsup:

Taskeladden

Taskeladden

Og så i samme innlegg

Herlig altså!

Du bor i Oslo du ja, jobber ikke tilfeldigvis på stortinget?

Grunnen til at jeg spør, er at der er det også mennesker som mener å ha full kontroll over hva som foregår ellers i landet, og argumenterer sterkt for det uten å ha vært en plass utenfor ring 3. 

Er det slik at siden du aldri har hørt om "nødhavnsprofitører" så du kaller det, så kan de ikke finnes, i stort antall? Og være ett stort problem?

Her er det mye snylting på høyt nivå, og det er ett stort problem, spesielt i vår og sommersesong, at gamle vrak med slitne eiere okkuperer gjestebrygger som er til for alle i ukesvis og månedsvis i slengen, selvsagt uten å betale for seg.  Folk som holder på slik er slaur. Og det er ikke frekt om det er sant. 

Men det vet du vel allerede. Du bor tross alt i Oslo. 

• Create New...