Taskeladden
Grønnskollingen skrev for 6 timer siden:
(......Bla bla, stråmann, bla bla, smilyface.....)
Null innhold, ingenting å legge til grunn. Bare hamring på tastaturet. Har du noe annet å komme med enn anekdoter? Det er du som kom med påstanden om at dette er et stort problem. Legg gjerne fram noe som viser at dette er et stort problem.
Er det dette som heter speiling? Gjennomgå hvordan du omtaler samfunnets slitere og reflekter over hvordan du tar deg ut. Du omtaler andre mennesker som "jævla tapere", "snyltere" og enda værre; "politiker". Og jeg antar at du anser deg selv som en som har "folkeskikk"? Omtaler du andre mennesker som jævla tapere når du kan se dem i fjeset og ikke sitter bak et tastatur?
Ja, du har faktisk noen gode poenger jeg skal ta til meg.
Har litt problemer med impulskontrollen når jeg blir i overkant engasjert, og det har jeg fått juling for mer enn en gang.
Ser etter noen timer på puten her at jeg fremstår mye mer krass enn det som var intensjonen, og det beklager jeg.
Anser ikke meg selv for å være noe flink med folkeskikk nei, det har jeg heller aldri påstått. Men jeg jobber med det, og derfor så velger jeg å beklage ovenfor deg, og de som må føle seg støtt av mine uttalelser, om å tilgi meg.
Taskeladden