Jump to content

Firma eller noen som kan se på båt på Sørlandet?

boble65

Recommended Posts

Kommer an på hva du mener med å "se på den". Jeg har tidligere sett på en båt for et medlem her inne. Testkjørte den også. Gav tilbakemelding om mine inntrykk, og også sjekket slike ting som driftstemp på forskjellige turtall over litt tid. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Nordlandsporten ligger vel ca 20 mil nord for Trondheim, og 10 mil sør for Mosjøen.

Så da er vel sørlandsporten motsatt vei? :-)

Jeg solgte en båt engang, da skrev jeg at jeg kunne levere den hvor som helst i SørNorge.

Da var det en finnmarking som kjøpte den, og mente hardnakket at jeg burde komme til Bodø da alt 

sønnafor der var SørNorge :-)

Båten havna i Alta til slutt, tor ikke det var langt unna 1000mil hentetur.

Redigert av dude (see edit history)
dude skrev for 16 timer siden:

Nordlandsporten ligger vel ca 20 mil nord for Trondheim, og 10 mil sør for Mosjøen.

20 mil nordover fra Trondheim langs E6 da er du på Grong. Du må legge på enda 10 mil før fylkesgrensen. 

Ikke uten grunn at vi pleier å måle avstandene nordover i antall kaffekok. Å måle i km eller mil som man gjør sørpå gir ingen mening. 

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...