boble65 Startet 18.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2021 Som tittel sier. Vis en liker en båt på Sørlandet er det mulig og få noen til og se på den så jeg slipper og dra selv siden jeg bor i Nord Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 18.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2021 Sånn ca de fleste båtverkstedene i nærheten kan jo gjøre det, men det koster sikkert 1000-1400kr + moms i timen fra de går ut døra på verkstedet til de er tilbake Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 18.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2021 Ja regner med det koster litt men er nok uansett billigere en og dra selv i disse tider? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 18.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2021 Kommer an på hva du mener med å "se på den". Jeg har tidligere sett på en båt for et medlem her inne. Testkjørte den også. Gav tilbakemelding om mine inntrykk, og også sjekket slike ting som driftstemp på forskjellige turtall over litt tid. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
boble65 Svart 18.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2021 Tenker på nøye gjennomgang med bilder som jeg kan se? alt fra er dette hjemmelaget til hvor ting er plassert. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 (redigert) Hvilken type båt er det snakk om? Hvor på Sørlandet er båten. På land eller vann? Redigert 19.Februar.2021 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Fantino Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Dette er en klassisk BP tråd som ble startet av @Walter_S i sin tid: Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Du får sikkert hjelp fra noen her på forumet,er det i Vestfold kan jeg hjelpe deg send PM.ikke sikker på hva dere nord mener med sørlandet Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 mawilu skrev for 6 timer siden: Du får sikkert hjelp fra noen her på forumet,er det i Vestfold kan jeg hjelpe deg send PM.ikke sikker på hva dere nord mener med sørlandet Det vå være sør for Nidarosdomen ? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Er det Sandviken i Tønsberg mon tro? Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
boble65 Svart 19.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Hei. Tenkte generelt vist jeg fant en båt at der er mulighet og få hjelp. Ja sørafor nidarosdomen Har ikke funnet noen båt enda men har sett den sandvik 945 i Tønsberg ja. Har ikke sjekket va eventuell frakt kommer på. Bor i Vesterålen. Hentetur blir litt for langt Sitér dette innlegget Link to post
mawilu Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Tønsberg er ikke helt Sørlandet,gjettet du så etter Sandvik utfra din andre tråd båten er bare noen km fra meg hvis du vil sjekke den nærmere ut Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 mawilu skrev 53 minutter siden: Tønsberg er ikke helt Sørlandet,gjettet du så etter Sandvik utfra din andre tråd båten er bare noen km fra meg hvis du vil sjekke den nærmere ut Sørlandet er i fra Risør i øst til Flekkefjord i vest. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 (redigert) Nordlandsporten ligger vel ca 20 mil nord for Trondheim, og 10 mil sør for Mosjøen. Så da er vel sørlandsporten motsatt vei? :-) Jeg solgte en båt engang, da skrev jeg at jeg kunne levere den hvor som helst i SørNorge. Da var det en finnmarking som kjøpte den, og mente hardnakket at jeg burde komme til Bodø da alt sønnafor der var SørNorge :-) Båten havna i Alta til slutt, tor ikke det var langt unna 1000mil hentetur. Redigert 19.Februar.2021 av dude (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 19.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Hyggelig med tilbakemeldinger da ser jeg jo at det er mulighet for og få noen til og se på båt og ta bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Kanskje både bilder og live Teams/zoom/meet video i disse tider Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 20.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2021 dude skrev for 16 timer siden: Nordlandsporten ligger vel ca 20 mil nord for Trondheim, og 10 mil sør for Mosjøen. 20 mil nordover fra Trondheim langs E6 da er du på Grong. Du må legge på enda 10 mil før fylkesgrensen. Ikke uten grunn at vi pleier å måle avstandene nordover i antall kaffekok. Å måle i km eller mil som man gjør sørpå gir ingen mening. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.