Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Etter at de nå har åpnet opp Skilsøen litt mer, med tanke på de nye større vinduene og den supesmarte dørløsningen bak, så har denne båten inntatt førsteplassen på lista mi som "neste båten". Litt stort vindfang har den, så må bruke erfaring ved fortøyning i vind, ser jeg med 34-foteren som jeg har i en av nabobåsene i hjemmehavn. Men du er jo heller ikke førstereis bak spakene.. 2 fantastiske båter er de begge 2, så jeg ser dilemmaet i valget. 1-0 til Skilsøen fra meg.

Her bilde av åpningen ut bak når dørene er åpnet, supersmart, ser ikke ut som at den har skyvedør !:

skilso-35-18952web.jpg

Worry II

Worry II

Etter at de nå har åpnet opp Skilsøen litt mer, med tanke på de nye større vinduene og den supesmarte dørløsningen bak, så har denne båten inntatt førsteplassen på lista mi som "neste båten". Litt stort vindfang har den, så må bruke erfaring ved fortøyning i vind, ser jeg med 34-foteren som jeg har i en av nabobåsene i hjemmehavn. Men du er jo heller ikke førstereis bak spakene.. 2 fantastiske båter er de begge 2, så jeg ser dilemmaet i valget. 1-0 til Skilsøen fra meg.

Her bilde av åpningen ut bak når dørene er åpnet, supersmart !:

skilso-35-18952web.jpg

Worry II

Worry II

Etter at de nå har åpnet opp Skilsøen litt mer, med tanke på de nye større vinduene og den supesmarte dørløsningen bak, så har denne båten inntatt førsteplassen på lista mi som "neste båten". Litt stort vindfang har den, så må bruke erfaring ved fortøyning i vind, ser jeg med 34-foteren som jeg har i en av nabobåsene. Men du er jo heller ikke førstereis bak spakene.. 2 fantastiske båter er de begge 2, så jeg ser dilemmaet i valget. 1-0 til Skilsøen fra meg.

Her bilde av åpningen ut bak når dørene er åpnet, supersmart !:

skilso-35-18952web.jpg

Worry II

Worry II

Etter at de nå har åpnet opp Skilsøen litt mer, med tanke på de nye større vinduene og den supesmarte dørløsningen bak, så har denne båten inntatt førsteplassen på lista mi som "neste båten". Litt stort vindfang har den, så må bruke erfaring ved fortøyning i vind, ser jeg med 34-foteren som jeg har i en av nabobåsene. Men du er jo heller ikke førstereis bak spakene.. 2 fantastiske båter er de begge 2, så jeg ser dilemmaet i valget. 1-0 til Skilsøen fra meg.

Her bilde av åpningen ut bak når dørene er åpnet:

skilso-35-18952web.jpg

Worry II

Worry II

Her bilde av åpningen når dørene er åpnet:

skilso-35-18952web.jpg

Worry II

Worry II

Worry II

Worry II

Etter at de nå har åpnet opp Skilsøen litt mer, med tanke på de nye større vinduene og den supesmarte dørløsningen bak, så har denne båten inntatt førsteplassen på lista mi som "neste båten". Litt stort vindfang har den, så må bruke erfaring ved fortøyning i vind, ser jeg med 34-foteren som jeg her i en av nabobåsene. Men du er jo heller ikke førstereis bak spakene.. 2 fantastiske båter er de begge 2, så jeg ser dilemmaet i valget. 1-0 til Skilsøen fra meg.

• Create New...