Knallipadden Startet 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2021 Båten skal på sjøen om noen uker. Har ikke tilgang til ferskvann for å spyle båten før mot påske, men da er det litt sent. Tenkte å lage meg en vanntank og koble den til høytrykkspyleren. Tenkte en eller flere 20 liters tanker eller noe der om kring. Jeg kan da fylle vann i nærheten og ta med. Jeg må ha et uttak til hageslange på tanken. Kanskje det hadde gått an å ha koblingen til slangen i lokket? Da kan jeg bruke flere 20 liters kanner og bare flytte over lokket når en tank er tom. Noen tips eller erfaringer? Hva trenger jeg? Tenkte å la tanken stå høyer oppe enn spyleren for å få trykk til spyleren. Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 19.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2021 Få deg en spyler som klarer og suge vann.. Og en ibc container Sitér dette innlegget Link to post
5nacks Svart 20.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2021 Har en billig kärcher k2. Jeg fylte opp en vannpose på 100l som jeg hadde i bagasjerommet til bilen. Det funket veldig bra :) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 20.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2021 Mener at de fleste høytrykkspylere klarer å suge vann. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.