Jump to content

Edit History

Grand Banks jr

Grand Banks jr

@Okkaby, ja. :wink: Og ja, vil ta en prat med Winrace. Er jo tross alt en vesentlig effektøkning. Samtidig er det ikke krise for meg å bruke for lett propell én sesong. 

@Gullfisk Tankene ligger relativt godt begravet. Dvs babord tank. Styrbord tank kommer jeg lettere til. Men det er noen skalpeskott som gjør det veldig vanskelig å komme til, også via mannlokk. (Som også er noe av grunnen til at jeg vil ha Racor filter. Da kan jeg se hva som skjer i dieselsystemet. )

Grand Banks jr

Grand Banks jr

@Okkaby, ja. :wink: Og ja, vil ta en prat med Winrace. Er jo tross alt en vesentlig effektøkning. Samtidig er det ikke krise for meg å bruke for lett propell én sesong. 

Tankene ligger relativt godt begravet. Dvs babord tank. Styrbord tank kommer jeg lettere til. Men det er noen skalpeskott som gjør det veldig vanskelig å komme til, også via mannlokk. (Som også er noe av grunnen til at jeg vil ha Racor filter. Da kan jeg se hva som skjer i dieselsystemet. )

Grand Banks jr

Grand Banks jr

Tankene ligger relativt godt begravet. Dvs babord tank. Styrbord tank kommer jeg lettere til. Men det er noen skalpeskott som gjør det veldig vanskelig å komme til, også via mannlokk.

• Create New...