Jump to content

Edit History

mateco

mateco

Vær oppmerksom på at om det elektriske systemet på motoren din er to-polet så vil du ikke få minus via sensorens forskruvning til motor!

 

Ellers så synes beskrivelsen Maritim oppgir er noe motstridende.

Under Varianter for sensorene så er 0-10 bar oppgitt som 2-polet og under Beskrivelse så oppgis alarmgrense for den samme sensor til å være < 1.4 bar. Utfra opplysningene så skal sensoren da ha 3 isolerte tilkoblinger. En for Minus, en for alarm, og en for instrument. Du har 2 tilkoblinger på din sensor.

 

Utfra dine målinger å er jeg tilbøyelig til å tro på mawilu sitt innlegg. Isåfall skal du måle ca. 10 ohm mellom de to tilkoblingene.

 

Prøv å koble G direkte til en minus-tilførsel og WK til instrument.

mateco

mateco

Vær oppmerksom på at om det elektriske systemet på motoren din er to-polet så vil du ikke få minus via sensorens forskruvning til motor!

 

Ellers så synes beskrivelsen Maritim oppgir er noe motstridende.

Under Varianter for sensorene så er 0-10 bar oppgitt som 2-polet og under Beskrivelse så oppgis alarmgrense for den samme sensor til å være < 1.4 bar. Utfra opplysningene så skal sensoren da ha 3 tilkoblinger. En for Minus, en for alarm, og en for instrument.

 

Prøv å koble G direkte til en minus-tilførsel og WK til instrument.

mateco

mateco

Vær oppmerksom på at om det elektriske systemet på motoren din er to-polet så vil du ikke få minus via sensorens forskruvning til motor!



×
×
  • Create New...