Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Dette er hva du kan få fra meg. Spensten i noen av dem er svak, men det kan fikses med vanndamp/kokende vann og så settes i spenn. Den ene er delt på langs, men den kan jeg lime om du ikke kan bruke den som en femte spile. Men at lengder osv. skulle passe, er vel tvilsomt. Men?

Ellers må jeg si at jeg er imponert over Sagaboats. Jeg kjøpte 4 slike spiler sist år fra dem som originaldeler til min 35 år gamle Saga 27!

spiler_brukte.jpg.84cdb867a332d43340ae16c635fcce86.jpg

Lars H.

Lars H.

Dette er hva du kan få fra meg. Spensten i noen av dem er svak, men det kan fikses med vanndamp/kokende vann og så settes i spenn. Den ene er delt på langs, men den kan jeg lime om du ikke kan bruke den som en femte spile. Men at lengder osv. skulle passe, er vel tvilsomt. Men?

Ellers må jeg si at jeg er imponert over Sagaboats. Jeg kjøpte 4 slike spiler sist år fra dem som originaldeler fra til min 35 år gamle Saga 27!

Lars H.

Lars H.

• Create New...