Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Solgte nettopp en 21 fot seilbåt, tok 3 dager, 5000 visninger 160stk lagret annonsen og minst 8 meldinger fra kvinnfolk som lurte på om det var dass i den.  Hadde den ute på finn.no

Den var dog priset for å selge, så kunne nok fått mer, men nå tror jeg den får ett godt hjem hos 2 kamerater som ønsket og ta vare på den og ta de siste småtingene som må gjøres.  Det var også intensjonen min. Er viktigere at noe jeg har brukt tid, penger og kjærlighet på går videre til ett godt hjem enn å tyne ut så mye som mulig. 

Penger er ikke alt her i verden for min del. De har stort sett bare laget krøll og sjalusi og er en forferdelig uting. 

Så langt så vedder jeg hatten min på at det er selgers marked i år også, det er iallefall min opplevelse for å si det mildt. 

/Taskeladden

Taskeladden

Taskeladden

Solgte nettopp en 21 fot seilbåt, tok 3 dager, 5000 visninger 160stk lagret annonsen og minst 8 meldinger fra kvinnfolk som lurte på om det var dass i den.  Hadde den ute på finn.no

Den var dog priset for å selge, så kunne nok fått mer, men nå tror jeg den får ett godt hjem hos noen som ønsket og ta vare på den og ta de siste småtingene som må gjøres.  Det var også intensjonen min. Er viktigere at noe jeg har brukt tid, penger og kjærlighet på går videre til ett godt hjem enn å tyne ut så mye som mulig. 
Penger er ikke alt her i verden for min del. De har stort sett bare laget krøll og sjalusi og er en forferdelig uting. 

Så langt så vedder jeg hatten min på at det er selgers marked i år også, det er iallefall min opplevelse for å si det mildt. 

/Taskeladden

• Create New...