Jump to content

Edit History

Morten_L

Morten_L

index skrev 11 minutter siden:

Du sier jo selv at det ikke er båter til overkommelig pris på finn, og de blir så absolutt solgt til markedspris! Så jeg skjønner ikke hvilken annen måte jeg skal tolke dette på?

Tatt litt ut av sammenhengen der, men jeg kunne vært tydeligere ser jeg. Det er jo båter til flere millioner i aktuell størrelse å få tak i (som helt sikkert er priset til markedspris) men dette er nye/nesten nye båter som ikke er aktuelle for meg. Jeg ser etter 2000-2010 modeller til under en mill, det har "alltid" pleid å være greit utvalg her, men nå er det TO båter på finn.no, greie båter begge, men ikke helt som jeg ønsker.

Morten_L

Morten_L

index skrev 4 minutter siden:

Du sier jo selv at det ikke er båter til overkommelig pris på finn, og de blir så absolutt solgt til markedspris! Så jeg skjønner ikke hvilken annen måte jeg skal tolke dette på?

Tatt litt ut av sammenhengen der, men jeg kunne vært tydeligere ser jeg. Det er jo båter til flere millioner i aktuell størrelse å få tak i (som helt sikkert er priset til markedspris) men dette er nye/nesten nye båter som ikke er aktuelle for meg. Jeg ser etter 2000-2010 modeller til under en mill, det har "alltid" pleid å være greit utvalg her, men nå er det jo omtrent ingen

• Create New...