Jump to content

Edit History

Erik

Erik

Hadde en ofroad rigget hilux, og den fant jeg minst 3 ulike lapper i fra 'Afrikanske' oppkjøpere som ville kjøpe uansett tilstand, for export til ett kontinent med dårlige veier. Da bilen fikk ett alvorlig havari jeg ikke så syn på å fikse selv og jeg fant en av lappene liggende i hanskerommet fra tidligere, så ble det handel. Så det kan fungere. Største utfordring er kanskje å komme i kontakt med eierne av negliserte båter uten tilsyn? Må kanskje via naboene eller marinaeier. Og for å finne kandidatene må du inn i marinaen, som ofte er låst... 

Erik

Erik

Hadde en ofroad rigget hilux, og den fant jeg minst 3 ulike lapper i fra 'Afrikanske' oppkjøpere som ville kjøpe uansett tilstand, for export til ett kontinent med dårlige veier. Da bilen fikk ett alvorlig havari jeg ikke så syn på å fikse selv og jeg fant en av lappene liggende i hanskerommet, så ble det handel. Så det kan fungere. Største utfordring er kanskje å komme i kontakt med eierne av negliserte båter uten tilsyn? Må kanskje via naboene eller marinaeier. Og for å finne kandidatene må du inn i marinaen, som ofte er låst... 

• Create New...