Båt80 Startet 26.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 26.Februar.2021 Hei Opplevde 2 ganger i høst etter tur, at når jeg kom mot kai og slakket av gassen så stoppet motoren momentant. Da hadde jeg gjerne kjørt i 1-3 timer helt problem fritt på forskjellige turtall. Lite diesel er utelukket da jeg alltid topper tanken på returen. Noen her inne som har en formening om hva dette kan skyldes? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 26.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2021 Sjekka dieseltilførsel ? Dårlige slanger...tett filter... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Båt80 Svart 26.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2021 Alle slanger/koblinger og filtre var nye før sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 26.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2021 Hva måtte du gjøre for å få start igjen da? Kunne du starte rett opp igjen? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29 Svart 27.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2021 Ehh... har nettopp hatt jævlig prakk med mye dritt i tankene og stopp som følge av en lang tur utom Trøndelagskysten med mye rulling. Tviler på at tankene har vært rengjort på mange, mange år. Akkurat ferdig med å rense den ene tanken, og skal ta den neste idag. Heldigvis er manlokkene lett tilgjengelige så det går bra. Legger ved bilde av grovfilter, så her er det mye gammel moro. Uansett, viktig med luft og drivstoff for den som surrer i kjelleren. Vannsuger fra Biltema til kr 800 var et smart innkjøp før et sånt bedritent arbeide. Forøvrig har jeg drenert tankene flere ganger i året. Så her er det bare å sette igang. Sitér dette innlegget Link to post
Båt80 Svart 27.Februar.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2021 bellen skrev for 15 timer siden: Hva måtte du gjøre for å få start igjen da? Kunne du starte rett opp igjen? Kunne starte rett opp igjen ja. Martine29 skrev for 8 timer siden: Ehh... har nettopp hatt jævlig prakk med mye dritt i tankene og stopp som følge av en lang tur utom Trøndelagskysten med mye rulling. Tviler på at tankene har vært rengjort på mange, mange år. Akkurat ferdig med å rense den ene tanken, og skal ta den neste idag. Heldigvis er manlokkene lett tilgjengelige så det går bra. Legger ved bilde av grovfilter, så her er det mye gammel moro. Uansett, viktig med luft og drivstoff for den som surrer i kjelleren. Vannsuger fra Biltema til kr 800 var et smart innkjøp før et sånt bedritent arbeide. Forøvrig har jeg drenert tankene flere ganger i året. Så her er det bare å sette igang. Det så ikke mye bra ut det filteret der. Tanken hos meg var rengjort for 1.5år siden da mitt filter så noe likt ut som ditt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.