Jump to content

Drittslenging om forumet her og ledelse igjen...

olpi

Recommended Posts

Jeg pleier å si til min 14 år gamle datter; skal du kaste bort tiden på slike mennesker? Nei, la dem holde på.

Som grønnskolling på båter, har jeg møtt så mange hyggelige mennesker, funnet enormt med erfaring og kunskap og det hele i en ramme av humor, høflighet og hjelpsomhet som savner sidestykke, her på baatplassen.no.

La brælene bræle for seg selv i sine egne fora. Vi trenger ikke kaste bort energi på dem.

Slike utspill bør man heve seg over. Jeg for min del er 110 prosent sikker på at beskyldninge er tatt ut av løse lufta. Jeg har tillitt til ledelsen og tror ikke på påstandene som er fremsatt. Gapskratten er brukt som testnavn og det forklarer det hele på en troverdig måte. Dette var et slag under buksebeltet :headbang:

Marwin tenker nok på at signaturen jkw ikke har skrevet noen andre innlegg hos Båtmagasinet enn det ene der han direkte beskylder oss som driver baatplassen.no for å ødelegge.

Sitat fra Båtmagasinets forum:

Jeg har brukt litt tid på å finne ut hvem det er som hele tiden kommer med sure oppstøt tilsvarende gapskratten og ødelgger dette forumet. Det er teknisk og administratorene på baatplassen.no. Der er gapskratten registert som admin og teknisk. Endelig kommer sannheten for dagen og vi kan dokumentere påstanden. Slutte med dette teknisk. Om dere nå tar gapskratten vekk grunnet dette innlegget så har jeg tatt en skjerm dump som beviser forholdet. Dere er patetiske.

Testbrukeren "Gapskratten" er nå slettet, så vil slipper flere spekulasjoner i framtiden.

Vi har jo ved flere tidligere anledninger sett hvordan enkelte liker å bl.a bruke andre nick for å lage kvalm.

Helt enig med Snoopy. Det er nok noen fra de andre forumene som fordriver den slags. Men det var likevel litt merkelig at Gapskratten dukket opp under teknisk da . Ingen vil jo forbindes med den signaturen. Jeg gidder ihverfall ikke spekulere i om noen fra Teknisk bruker Gapskratten på Bm . Jeg er helt sikker på at det oppspinn fra ende til annen , noe Lasse bekrefter gang på gang under fullt navn. Dette feier all tvil til side :flag:

...Men det var likevel litt merkelig at Gapskratten dukket opp under teknisk da .

Litt morro må vi ha vi og, når vi driver og tester. Signaturen Gapskratten er jo lett å legge merke til når man leser andre fora. Når man skal navngi et testbruker, blir det ofte til at man bruker det første som ramler inn. Selv har jeg testet under testbrukere med navnet til pappegøya, en eks. (Av alle ting...) og mye annet rart. Det er ofte ikke verre enn at en slik testjobb i timesvis på jakt etter en tilfeldig oppdukkende feil kan være ganske lite motiverende. Da blir det ofte til at man gjør det lille man kan ut av det for å live det opp litt - f.eks. velge et brukernavn på testbrukeren som man selv synes er litt artig der og da. Og grunnen til at testbrukeren dukket opp der den gjorde, var at den måtte ha utvidede rettigheter og dermed plasserte softwaren denne under oversikten over administratorer.

Postinger og annet gjort av slike testbrukere skal jo aldri frem i dagslyset uansett, de blir slettet fortløpende, så hva slike testbrukere heter burde ha absolutt ingen betydning og jeg regner med at de fleste forstår at koblingen mellom en testbruker og en virkelig bruker i et annet forum er rimelig søkt. Hvis vedkommende som startet dette, tenker litt etter, så faller det hele på sin egen urimelighet ut fra nettopp det vedkommende påpeker: Ingen ved sine fulle fem i Teknisk ville registrere seg som Gapskratten og oppføre vedkommende under administratoroversikten her i forumet, hvis vedkommende hadde vært den samme Gapskratten i andre fora.

Litt morro må vi ha vi og, når vi driver og tester.

Ja det forstår jeg godt. Kveldene kan bli lange og mye tasting fram og tilbake og humor gjør alltid livet lettere. :wink:

Likevel trenger du ikke å forklare i detalj, Båtdilla, for jeg har ikke en eneste gang trodd at Teknisk driver å tester på Båtmagasinet, med nicket Gapskratten. Det gjør heller ingen andre. Denne diskusjonen kan vi legge død, for saken er opplagt.

• 1 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...