Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Hvor vått er vann?

@Hulda svinger sannsynligvis innom å sier at biltema er godt nok, og jeg heller veldig mot å være enig med ham om det skulle skje.  

Men du kan selvsagt kjøpe dyrere og muligens bytte litt sjeldnere. Selv kjøpte jeg en tremeter på biltema som gjør det den skal. mener det var en 5-6-700 jeg betalte. Grei å montere selv i vinter med en varmepistol for å få den litt mer bøyelig. Ingen dasslukt enda, og jeg bor i båten å drikker kaffe som vann.  Maritim har der du kan kjøpe på meter om du trenger lengre lengder. Er du rik så kan du gå på tess eller hydroscand og få noe som er sertifisert i alle retninger. 

Taskeladden

Taskeladden

Hvor vått er vann?

Hulda svinger sannsynligvis innom å sier at biltema er godt nok, og jeg heller veldig mot å være enig med ham. Men du kan selvsagt kjøpe dyrere og muligens bytte litt sjeldnere. Selv kjøpte jeg en tremeter på biltema som gjør det den skal. mener det var en 5-6-700 jeg betalte. Grei å montere selv i vinter med en varmepistol for å få den litt mer bøyelig. Ingen dasslukt enda, og jeg bor i båten å drikker kaffe som vann.  Maritim har der du kan kjøpe på meter om du trenger lengre lengder. Er du rik så kan du gå på tess eller hydroscand og få noe som er sertifisert i alle retninger. 

• Create New...