Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Jeg tror tiden etter vaksiner er satt, har forandret verden vi lever i for en ganske lang periode. Tenker reisebyråer, flyselskap, hoteller og næringsliv, ikke minst i sørlige deler av Europa, vil ta tid å få på bena igjen. Og hva skjer når etterspørselen er større enn tilbudet, jo prisene stiger. Man kan ikke sprette opp med brukket rygg, så jeg tror hjemmemarkedet på hytter og båter vil ligge stabilt høyt i ganske lang tid. Kanskje i et par år, tror jeg. Klart det er mere fristende å investere i eget land enn i utlandet etter hva vi nå opplever.

Worry II

Worry II

Jeg tror tiden etter vaksiner er satt, har forandret verden vi lever i for en ganske lang periode. Tenker reisebyråer, flyselskap, hoteller og næringsliv, ikke minst i sørlige deler av Europa, vil ta tid å få på bena igjen. Og hva sva skjer når etterspørselen er større enn tilbudet, jo prisene stiger. Man kan ikke sprette opp med brukket rygg, så jeg tror hjemmemarkedet på hytter og båter vil ligge stabilt høyt i ganske lang tid. Kanskje i et par år, tror jeg. Klart det er mere fristende å investere i eget land enn i utlandet etter hva vi nå opplever.

Worry II

Worry II

Jeg tror tiden etter vaksiner er satt, har forandret verden vi lever i for en ganske lang periode. Tenker reisebyråer, flyselskap, hoteller og næringsliv, ikke minst i sørlige deler av Europa, vil ta tid å få på bena igjen. Og hva sva skjer når etterspørselen er større enn tilbudet, jo prisene stiger. Man kan ikke sprette opp med brukket rygg, så jeg tror hjemmemarkedet på hytter og båter vil ligge stabilt høyt i gange lang tid. Kanskje i et par år, tror jeg. Klart det er mere fristende å investere i eget land enn i utlandet. 

• Create New...