Farnorth Startet 28.Februar.2021 Del på Facebook Startet 28.Februar.2021 Hei og god dag.😀 Lenge siden jeg har bært inne her og beklager om det er noen som mangler svar. Nå er spørsmålet mitt om det er noen som vet om det selges Hobie Cat trimaran i Norge? Brukt? Forhandlere? Sitér dette innlegget Link to post
marionette Svart 28.Februar.2021 Del på Facebook Svart 28.Februar.2021 det var nettopp en hobie velutrustet til salgs på finn i vinter. Laget for å kunne seile litt lengre distanser/expedition inkl henger . På meg virket prisen bra. Vet ikke om den ligger der lengre. mvh Sitér dette innlegget Link to post
Farnorth Svart 28.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2021 Ok!!😀 Takk for svar. Finner ikke noe på Finn nå..... Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 28.Februar.2021 Del på Facebook Svart 28.Februar.2021 Hvis du kan vurdere andre båter enn Hobie slik som f.eks Dart 16 kan du kjøpe via Laser forhandlere slik som jolleutstyr.no Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Farnorth Svart 28.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2021 Takk for svar. Tenkte først og fremst på den type hvor du også kan padle og tråkke deg fremover. Kan Dart det? Sitér dette innlegget Link to post
Brall Svart 28.Februar.2021 Del på Facebook Svart 28.Februar.2021 Den du tenker på, er vel ikke en båt, men en kajakk. Sjekk denne siden: https://www.69nord.com/en/shop/ Sitér dette innlegget Link to post
Farnorth Svart 28.Februar.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2021 Ok. Jepp, sjekker. Takk.😀 Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.Mars.2021 Del på Facebook Svart 1.Mars.2021 Du tenker vel på den Hobien, som Monsen og gutta brukte på TV. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Framtia Svart 1.Mars.2021 Del på Facebook Svart 1.Mars.2021 Vår egen @Lanber seilte jo med en slik over til Danmark... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Farnorth Svart 2.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2021 Fantastisk.😀👍👍 Fungerte det bra? Ikke noe plunder eller fixing på kajakken eller seil? Var det en Hobie Cat? Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 2.Mars.2021 Del på Facebook Svart 2.Mars.2021 (redigert) Mor og kjæresten har kost seg med en slik i Hvaler-traktene i noen år. Hun har sagt at hun vurderer å selge den, så send meg en PM hvis det er av interesse. https://www.hobie.com/kayaks/mirage-tandem-island/ Lik som den gule på dette bildet: Redigert 2.Mars.2021 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 2.Mars.2021 Del på Facebook Svart 2.Mars.2021 Farnorth skrev for 3 timer siden: Fantastisk.😀👍👍 Fungerte det bra? Ikke noe plunder eller fixing på kajakken eller seil? Var det en Hobie Cat? Fungerte knirkefritt! Den er amerikansk enkel i konstruksjon og løsninger men solid nok! Nå var vi 2 røslige karer og tung i vannet, så matrosen i forsetet var blaut hele veien! Men seilte gjorde vi og fort gikk det også til tider. Var jo den sommeren som var beste i manns minne! Hadde over 20 grader i vannet nesten helt til Hirtshals Det er morsom redskap :-) Egner seg best uten for mye bølger, type 0.5m er mye. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 2.Mars.2021 Del på Facebook Svart 2.Mars.2021 Maika skrev for 9 timer siden: Mor og kjæresten har kost seg med en slik i Hvaler-traktene i noen år. Hun har sagt at hun vurderer å selge den, så send meg en PM hvis det er av interesse. Kontra: Jeg spurte mor nå, og kun tror ikke hun vil selge ennå allikevel. Sitér dette innlegget Link to post
Farnorth Svart 6.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2021 Ok. Takk fir svar.😀👍 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.