Mr.Kane Startet 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2021 Trenger noen tips til hvor jeg kan få tak i lysegrønt bunnstoff. Seafoam Green, kanskje? Skal være til en trebåt. Ca samme farge som på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2021 Tror gjøco har en slags grønn farge, er vel det eneste grønne bunnstoffet jeg vet om som selges her i landet Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
enslagsgjest Svart 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2021 Seajet 033 er også grønn Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Sigurd Svart 28.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2021 Bland hvit med grønn til ønska resultat...... og bruk svart under båten for å hindre groe. Sitér dette innlegget Link to post
Mr.Kane Svart 1.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 Takk for gode råd og tips! Ser ut til at jeg må få blanda farger for å få den fargen jeg ønsker. Og jeg blir IKKE å farge bunnen svart! ? Groen fester seg ikke på speedbåter her oppe i nord! ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 Hei, jeg tror det du har på bildet er primer, jeg har brukt den på flere båter, før bunnstoff. https://www.maritim.no/seil/tau/international-gelshield-200-green-epoxy-primer-0-75l Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 2.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2021 Jævlig fin båt... Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Jp62 Svart 2.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2021 (redigert) Mener hempel har grønn i racing bunnstoff Redigert 2.Mars.2021 av Jp62 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 3.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2021 (redigert) Copper-coat ere det ikke det det heter?) bunnstoff er vel grønt. Om det ikke er det ved påføring, så blir det sikkert grønt. Redigert 3.Mars.2021 av Mizar (see edit history) Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Mr.Kane Svart 10.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2021 West System har faktisk mint grønn farge på bunnstoff! ??? Takk for alle tips og innspill. Gull verdt. Her er bilde av Miss Daisy! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.