Lars H. Startet 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2021 (redigert) På samme adresse holder vel også Biltema til? Redigert 1.Mars.2021 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Stekepanne Svart 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 Det står «BILTEMA» på veggen av bygget du har lagt ut bilde av, så tror det stemmer ganske godt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 (redigert) Biltema og Maritim i samme bygg er ikke dumt for oss båtmennesker. For meg som bor på Skjetten ved Lillestrøm og har båten i Son, passer dette godt. Disse butikkene ligger halvveis til Son og med bare et par minutters avstikker fra E6. Og som ikke dette skulle være nok, går E6 også forbi Bauhaus med godt utvalg i verktøy og skruer. Ellers er jeg vel også ganske priviligert. Hjemmefra er det 10min gangavstand til Biltema og 10min kjøring til Best Marin på Årosen. Når jeg er i hjemmehavnen Son, er det 10min kjøring mot Moss til Seatronic. Redigert 1.Mars.2021 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Martine29 Svart 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 Lykken står den kjekke bi gett. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 jaja får nøye meg med Biltema å lokale små butikker her da. Maritim i Stavanger er ofte tom for det jeg trenger der å da. Så like greit å bestille på nett da. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Worry II Svart 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2021 Fint med en slik butikk som har lørdagsåpent på veien nedover mot Moss, ja. Toppers Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Er det noen som har fanget opp når denne åpner? Når jeg søker på nette finner jeg bare at den skal åpne i mars. På Maritim sin hjemmeside finner jeg ikke Sofiemyr i det hele tatt. Mulig åpning er covid-utsatt? Sitér dette innlegget Link to post
Indy Svart 24.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2021 Det står varer i vinduet i butikken, så skal nok åpne så fort det er mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 6.April.2021 Link til dette innlegget Svart 6.April.2021 Fikk svar på chaten til Maritim: Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 6.April.2021 Link til dette innlegget Svart 6.April.2021 Dette var en kostbar nyhet, ligger midt i smørøyet for meg. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Lars H. Svart 19.April.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Og så var butikken på Sofiemyr åpnet, riktignok kun med utlevering utenfor dørene pga. koronarestriksjoner. Da kunne jeg spart porto for det jeg igår bestilte fra nettbutikken og heller handlet på veien til båten i Son. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Chilli Solbris Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Det er vel snakk om at Seasea på Slependen skal legge ned og Sofiemyr kommer i stedet. Det er samme eiere bak begge kjedene. Kjæresten min bor på Greverud. 5 minutter unna Biltema og den nye Maritim. Det blir dyrt!!!! Vel, den jeg tenker kommer til å merke denne satsingen er nok Trebåten på Nesset. De har geografisk sett fått være helt i fred fra Fredrikstad til Slependen! Hvis vi ikke tar med Best Marin på Lillestrøm. De favner hele sortimentet til Watski og Flak. Nå får Bjarne konkurranse på Sofiemyr.... Skjønt det er mye nagler og dingser som Trebåten har som man definitivt ikke finner andre steder! Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hedwig Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Bjarne er et oppkomme av kunnskap, og har samme priser, så håper flere velger han når de har valgmuligheter. Ellers er både Biltema og Maritim i bygget til det som en gang var "Lille Paris" - kjent som klubben til Per Haukeland. Spilte bowling, spilleautomater og squash der i barn og ungdommen :) Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 19.April.2021 Link til dette innlegget Svart 19.April.2021 Havelle skrev 52 minutter siden: Bjarne er et oppkomme av kunnskap, og har samme priser, så håper flere velger han når de har valgmuligheter. Ellers er både Biltema og Maritim i bygget til det som en gang var "Lille Paris" - kjent som klubben til Per Haukeland. Spilte bowling, spilleautomater og squash der i barn og ungdommen :) Jeg håper også at det gir Bjarne en økning! Han er er oppkomme av kunnskap som du sier! Han er jo båtbygger!?? Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Gozzi_express Svart 20.April.2021 Link til dette innlegget Svart 20.April.2021 Tviler på at Maritim på Slependen skal legge ned med det første. Med eier av Maritim boende i nærområdet og med sterk kundegruppe i asker/Bærum så tror jeg det blir ganske feil... De kan trenge noen ny lokaler på Billingstadsletta Mulig Solbris mener SeaSea på Rud? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.