Jump to content

Maritim åpner snart ny butikk på Sofiemyr sydøst for Oslo.

Lars H.

Recommended Posts

Biltema og Maritim i samme bygg er ikke dumt for oss båtmennesker. For meg som bor på Skjetten ved Lillestrøm og har båten i Son, passer dette godt. Disse butikkene ligger halvveis til Son og med bare et par minutters avstikker fra E6. Og som ikke dette skulle være nok, går E6 også forbi Bauhaus med godt utvalg i verktøy og skruer.

Ellers er jeg vel også ganske priviligert. Hjemmefra er det 10min gangavstand til Biltema og 10min kjøring til Best Marin på Årosen. Når jeg er i hjemmehavnen Son, er det 10min kjøring mot Moss til Seatronic.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

• 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Og så var butikken på Sofiemyr åpnet, riktignok kun med utlevering utenfor dørene pga. koronarestriksjoner. Da kunne jeg spart porto for det jeg igår bestilte fra nettbutikken og heller handlet på veien til båten i Son.

g_9fCRxm5p_9fCRxm5p_1

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Det er vel snakk om at Seasea på Slependen skal legge ned og Sofiemyr kommer i stedet. Det er samme eiere bak begge kjedene. 
Kjæresten min bor på Greverud. 5 minutter unna Biltema og den nye Maritim. Det blir dyrt!!!!:eek:

Vel, den jeg tenker kommer til å merke denne satsingen er nok Trebåten på Nesset. De har geografisk sett fått være helt i fred fra Fredrikstad til Slependen! Hvis vi ikke tar med Best Marin på Lillestrøm.
De favner hele sortimentet til Watski og Flak. Nå får Bjarne konkurranse på Sofiemyr....
Skjønt det er mye nagler og dingser som Trebåten har som man definitivt ikke finner andre steder!:yesnod:

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Havelle skrev 52 minutter siden:

Bjarne er et oppkomme av kunnskap, og har samme priser, så håper flere velger han når de har valgmuligheter.

Ellers er både Biltema og Maritim i bygget til det som en gang var "Lille Paris" - kjent som klubben til Per Haukeland. Spilte bowling, spilleautomater og squash der i barn og ungdommen :)

Jeg håper også at det gir Bjarne en økning! Han er er oppkomme av kunnskap som du sier! Han er jo båtbygger!??

Mvh

Chilli Solbris

Båtlivet gir meg de største gleder!  Og de største sorger!😂
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...