Engers Startet 1.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2021 (redigert) Jeg spurte i en tidligere tråd om jeg kan bruke Anchorlift fjernkontroll også til Sleipner baugpropell. Svarene var helt greie, at det kan jeg gjøre. Samtidig har jeg sett en del innlegg hvor mange har trøbbel med denne Anchorlift fjernkontrollen. Jeg vil så klart prøve om jeg får til å bruke denne som jeg har tenkt, men.... Hvis dette ikke blir helt som jeg vil, får jeg jo sjekke noe annet Jeg ser at det finnes et sett fjernkontroll som heter Side Power RC21E. Antar at dette vil kunne brukes både på Sleipner baugpropell og Anchorlift hekkanker ? Noen som har erfaring med denne side power løsningen? Redigert 1.Mars.2021 av Engers (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 2.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2021 Hei, jeg var en av de veldig negative til Anchorlift fjernkontrollen. Bruker den du har sett på, og er kjempe fornøyd. Kvalitetsforskjell så det holder . Anbefalles :-) Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 5.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2021 Da har jeg forsøkt litt med min gamle anchorlift fjernkontroll, men den er ikke helt god. Om jeg nå går for denne RC21E fra Side Power. Må jeg da trekke ledninger fra denne nye mottakeren, og fram til baugpropellen. Og ledninger fram til releboksen til anchorlift vinsjen? Eller kan jeg koble denne nye mottakeren på bryterne på dashbordet ? Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 30.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2021 Noen her som kan fortelle om det er enkelt å koble opp denne side power RC21E fjernkontrollen. Trekker jeg da ledninger ned til Sidepower baugpropellen, og ned til releet til Anchorlift hekkankeret. Eller kan jeg bare koble meg på bryterne til de begge på dashbordet. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.