
Gudrun
Denne diskusjonen har vært oppe ikke bare en men en del ganger før.
Støtter de som er skeptisk til slike løsninger.
Første jeg ville etterlyst var om det finnes noe skriftlig dokumentasjon på hva som er gjort.
Deretter om det finnes utskrift av tempereturer og trykk fra testrunde etter ombygging.
Ja med stempel og underskrift.
Det finnes full deleoversikt på disse motorene. Da er det å sjekke ut delenummer på utgangspunktet og sammenligne med sluttproduktet.
Begynt med mariniseringen.
Ville og etterlyst et svar fra supportavdelingen til Vp.
At noen tar ut mer effekt på motorer i bil er ikke direkte sammenlignbart med båt.
I bil er maks tatt ut noen sekunder før giring kontra en båt hvor motoren går i motbakke i timer.
Har overhalt noen motorer hvor effekten var skrudd opp uten å tenke konsekvens.
Felles for de var at "synderen" var ikke å få finne når siste eier får oppgitt det trengs en større ovehaling til for å få den tilbake til utgangspunktet.
Dette var ikke Vp motorer.
Vi har nok å tenke på når vi er på fjorden av kryssende ferger, fjordploger, førere som sjekker ut facebookstatus og fortøyningsbøyer om ikke vi skal ha en usikkerhet i kjelleren og..
Mine tanker en fredag.