phjens Startet 4.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 4.Mars.2021 Som tittelen sier så lurer jeg på hvilken svinger som anbefales til Axiom 9RV. Har en Nidelv28 fra 86 så da regner jeg med at hekksvinger er utelukket.Blir ikke brukt til fisking så jeg har igrunnen ikke bruk for så veldig avansert. Må kunne se dybde og grunnforhold greit og i tillegg se vanntemperatur. Ved gjennomgående svinger så ser jeg for meg plassering sånn ca rett ved førerposisjon. Sitér dette innlegget Link to post
Pettersenmotor Svart 4.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2021 B60 er jo ett greit alternativ til din bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Viknes 6BY Svart 4.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2021 (redigert) https://seatronic.no/raymarine-p79-innvendig-justerbar-giver?gclid=EAIaIQobChMI5NusroqX7wIVs4FQBh3JIAeaEAQYAiABEgJUVfD_BwE Innvending giver for Raymarine som heter P79. Veldig god giver. Bruker denne selv. Slår ned til 400m! Du må ha en overgangs kable fra Raymarine. Men denne er uten temp giver. Redigert 4.Mars.2021 av Viknes 6BY (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.