Jump to content

Ny vv-bereder kom med bule (bilde), har det noe å si?

seilfred

Recommended Posts

Hei,

kjøpt ny vv-bereder som kom i posten. Den har en liten bule som vist på bildet.  Jeg kan ikke se at det påvirker noen essensielle deler og det ser ikke ut til å ha påvirket sammenføyningen. Men, den må jo naturligvis ha fått et slag.. 

Skal jeg late som ingenting og slippe alt peset med retur, eller er dette potensielt alvorlig og krever reklamasjon? 
vad tycks..?

22F4013E-FFF0-4041-AAFB-1D397A9C1965.jpeg.1cf76d5db6cc72262b8e6ac2f4cea8b4.jpegD4D780B6-16C7-4611-9889-E32F0AC6D7B9.jpeg.4e4d254e334f3b3dae3ebd380bcd3a2a.jpeg

Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet!

Mulig jeg er kritisk. Er enig i at dette neppe har betydning. Men isolasjonen vil jo være tynnere der bulken er. Så synes jeg også at endeplaten mot elementet buler mot plastlokket.ote Kan det lettere oppstå lekkasje ? 

Jeg ville kontaktet leverandør bedt om å få lov og teste tanken, og fått ett prisavslag 20-30%, alternativt ny bereder. Erfaringsmessig så kan det være lurt og bare be om en tilgodelapp, om man kan handle mer hos samme leverandør

Redigert av JRK (see edit history)

Informer selger om skaden. (Fine bilder har du allerede).

Send berederen tilbake.

Få ny bereder.

Ser på bildet at du har orginalembalasjen stående, og det er vel ikke all verdens avstand til posten?

For deg blir både retur av defekt bereder og sending av ny bereder fra selger gratis.

Slik ville jeg ha gjort det.

Jannmar skrev 17 minutter siden:

Informer selger om skaden. (Fine bilder har du allerede).

Send berederen tilbake.

Få ny bereder.

Ser på bildet at du har orginalembalasjen stående, og det er vel ikke all verdens avstand til posten?

For deg blir både retur av defekt bereder og sending av ny bereder fra selger gratis.

Slik ville jeg ha gjort det.

Du har selvfølgelig rett.

Nå hadde jeg bare gleeeedet meg sånn til å få den på plass..., men det riktigste og sikreste er selvfølgelig å reklamere. Hastverk er lastverk osv...:saint:

Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet!

seilfred skrev for 4 timer siden:

Nå hadde jeg bare gleeeedet meg sånn til å få den på plass..., men det riktigste og sikreste er selvfølgelig å reklamere. Hastverk er lastverk osv...:saint:

Ja, og om det mot all formodning skulle bli noe krøll med den nye tanken etter noen dager, uker eller måneder..............

så slipper du å lure på om det har noe med bulken å gjøre, da du nå får en ny tank uten bulk.   :smiley:

Redigert av Jannmar (see edit history)

Jeg er vanligvis ikke kunden fra helvete. Men DEN hadde jeg returnert omgående. Hele overdekselet er skeivt. Mulig det ikke påvirker funksjonen, men jeg ville bltt i dårlig hømør hver gang jeg så den. Den har fått seg en bra trøkk under veis.

OG: man skal ikke slippe unna med uforsvarlig håndtering og skjødesøshet . . .

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Leverandør har, riktig som du sier @Hulda, etterspurt bilde av emballasjen. Den er til gjengjeld ganske hel, og jeg kan hvertfall ikke skjønne at den kan ha fått en trøkk så kraftig at berederen bulkes. De har opprettet reklamasjon hos sin leverandør igjen, og ville vende tilbake. Føles riktig å reklamere hvertfall, for det må et ganske solid støt til for å bulke det hjørnet der, og jeg tenker at det uansett sikkert ikke er godt for innmaten i berederen...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...