btt Startet 5.Mars.2021 Del på Facebook Startet 5.Mars.2021 Jeg har redningsflåte i båten Orginalt , men er det på påbudt på fritidsbåter i Norge ? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 5.Mars.2021 Del på Facebook Svart 5.Mars.2021 Ikke i småbåter, men din er ikke noen småbåt (i følge signaturen 58 fot) så det kan jo være krav for båter over 50 fot for alt jeg vet. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
bjorngb Svart 5.Mars.2021 Del på Facebook Svart 5.Mars.2021 (redigert) btt skrev 33 minutter siden: Jeg har redningsflåte i båten Orginalt , men er det på påbudt på fritidsbåter i Norge ? Nei, men det skal være egnet flyteutstyr (redningsvest el.l.) for alle ombord Redigert 5.Mars.2021 av bjorngb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 5.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2021 Ja flytevest er jeg klar over :) . Tenkte om det var andre regler for fritidsbåter over 15 meter ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.