Jump to content

Edit History

Buster L Mercury

Buster L Mercury

The Saint skrev 12 minutter siden:

Hvorfor ville du ha kjetting talje i elefantjekken? Den løfter jo selv. Så ca 2 meter løfte høyde burde være nok. 

Elefantjekk ble vurdert, men siden jeg verken har elefantjekk eller stor nok plass inne i garasjen så ble den raskt eliminert bort. Elefantjekk fungerer ikke utendørs i skrått terreng i snø, slaps og grusdekke.

Jeg bygde ett tårn med talje, rygget hengeren under, heiste opp motoren og vekk med hengeren. Så rullet jeg båten ut av garasjen og satte motoren ned på motorfestene.

Det er jo nesten to meter opp til kanten av båten, og det ville ikke vært mulig å komme lavt nok med kroken uten å sage hull i båtsiden.

Buster L Mercury

Buster L Mercury

The Saint skrev 4 minutter siden:

Hvorfor ville du ha kjetting talje i elefantjekken? Den løfter jo selv. Så ca 2 meter løfte høyde burde være nok. 

Elefantjekk ble vurdert, men siden jeg verken har ellefantjekk eller stor nok plass inne i garasjen så ble den raskt eliminert bort. Elefantjekk fungerer ikke utendørs i skrått terreng i snø, slaps og grusdekke.

Jeg bygde ett tårn med talje, rygget hengeren under, heiste opp motoren og vekk med hengeren. Så rullet jeg båten ut av garasjen og satte motoren ned på motorfestene.

• Create New...