Jump to content

Edit History

Hedwig

Hedwig

Velkommen Elisabeth.

Her kan du finne og få mange gode råd og tips.

Men, det hadde nok vært lettere å hjelpe deg om du la ut noe mer info. Feks, hva er budsjettet ditt? 

Har du noen restriksjoner på havneplass? 

Er det budsjettet som gjør at du ønsker under 30? Eller tenker du at under 30 er lettere håndtert?

Støtter veldig i ønsket om dusj. Det gjør en stor forskjell. En del av den eldre garden vil si at slikt er unødvendig, men jeg synes det absolutt er nødvendig. Ønsket om dusj kan nok gjøre at du må se på noe etter 80-tallet. Du vil få mange råd om å kjøpe noe fra 70 eller 80 tallet. Det er litt som å spørre om råd om bil og få beskjed om at disse som ble lagd på 80-tallet er langt bedre enn de nye. Dem om det, jeg ville tatt det med en klype salt :)

Hedwig

Hedwig

Velkommen Elisabeth.

Men, det hadde nok vært lettere å hjelpe deg om du la ut noe mer info. Feks, hva er budsjettet ditt? 

Har du noen restriksjoner på havneplass? 

Er det budsjettet som gjør at du ønsker under 30? Eller tenker du at under 30 er lettere håndtert?

Støtter der veldig i ønsket om dusj. Det gjør en stor forskjell. En del av den eldre garden vil si at slikt er unødvendig, men jeg synes det absolutt er nødvendig. Ønsket om dusj kan nok gjøre at du må se på noe etter 80-tallet. Du vil få mange råd om å kjøpe noe fra 70 eller 80 tallet. Det er litt som å spørre om råd om bil og få beskjed om at disse som ble lagd på 80-tallet er langt bedre enn de nye. Dem om det, jeg ville tatt det med en klype salt :)

Hedwig

Hedwig

Velkommen Elisabeth.

Har du noen restriksjoner på havneplass? Ønsker du moderne komfort eller klarer du deg med en dunk med kaldtvann?

• Create New...