Heed9801 Startet 7.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2021 Hei, Kikker litt på en slik en som ligger på finn. Er dette greie båter? Stort sett gått i Albin hos meg tidligere men har lyst på mellom 34 og 36 fot. Var riktig nok veldig fornøyd med min tidligere Scampi. Sitér dette innlegget Link to post
skagenekspressen Svart 7.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2021 Har hatt en H-35. God og lettdreven seiler. Slank og lav, som gjør at volumen inne noe er noe begrenset. Finsk kvalitet. Et par ting å sjekke; sprekk i vinduer og svikt i fordekk (sandwich slepper). Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 7.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2021 60000 er jo rimelig, men tror ikke det er vesentlig bedre plass i en h-35en det er i Scampi. Er det fot og komfortsyken som får deg til å se på det, så ville jeg heller sett på båter rundt 30 fot f.eks fra Albin. Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Heed9801 Svart 7.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2021 aileenll skrev for 2 timer siden: 60000 er jo rimelig, men tror ikke det er vesentlig bedre plass i en h-35en det er i Scampi. Er det fot og komfortsyken som får deg til å se på det, så ville jeg heller sett på båter rundt 30 fot f.eks fra Albin. Er fotsyken, Konkluderte med at det var en smal båt, fortjeneste på fot gikk tapt i lengre cockpit og 8hk i 4.1t båt orker jeg ikke. Fikk tilbud om å kjøpe tilbake scampien min så kan jo godt hende det skjer... :D Noen her på forumet som sitter på en gammal farymann de vil selge? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.