Jump to content

Biltema grå/hvitt bunnstoff er lilla?

jonjul

Recommended Posts

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har brukt på en Yamarin 4730 fra nittitallet. Den gråhvite var da ganske lik den gråhvite som det gamle skroget er. Men det er altså en boks fra i fjor. Har litt igjen av den - får legge den i vannlinja, og den nye boksen under hvis det er fare for at grått har blitt lilla. 

• 11 måneder senere...
enslagsgjest skrev On 9.5.2021 at 20.25:

Hei noen flere som kan bekrefte om fargen faktisk er lilla? Båten er hvit under vannlinjen, og jeg vil helst ikke "ødelegge" den med lilla farge.

For å svare på mitt eget spørsmål så var bunnstoffet lilla, og jeg måtte kjøpe Jotun istedenfor. Boksen står fortsatt ubrukt og jeg tapte 130kr på hele prosjektet. 

Jeg er en slags gjest

Kjøpte også BT sitt bunnstoff i håp om at denne var lys og tilnærmet hvit (dette var før jeg leste denne tråden...)

Fargen ble som dere over har nevnt lys rosa/lilla. Gammelt bunnstoff under er hvit, og nå må jeg gjøre som flere å legge på nytt bunnstoff øverste 10 cm. 

Jeg var innom BT og ville reklamere og få pengene tilbake, noe de ikke var helt enige om frem til jeg viste dem denne tråden på Båtplassen :) Da var det ingen problem!

3.jpg

4.jpg

5.jpg

• 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...