jonjul Startet 7.Mars.2021 Del på Facebook Startet 7.Mars.2021 Har en årrekke benyttet Biltema hvit bunnstoff. Ser at de har endret benevnelse til grå/hvit. Ved påføring viser det seg at den er lilla??? Noen som har samme erfaring? Se vedlagte bilder. Bunnstoffet under hvit Biltama for fjor året. Bunnstoffet er godt omrørt før påføring. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.Mars.2021 Del på Facebook Svart 7.Mars.2021 Ser ut til å være produksjonsfeil... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Furu Svart 8.Mars.2021 Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 Det er kobberoksiden som er lilla. Er vel kobber i den biltema spanna sikkert Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
witho Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Gjorde samme feilen.... skulle male over hvit og nå ble det grå lilla Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 1.April.2021 Del på Facebook Svart 1.April.2021 Er det en batch hos Biltema som er feil? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
LM 605 Svart 2.April.2021 Del på Facebook Svart 2.April.2021 Har sett dette på enkelte båter i båthavna. Det er de som har hvitt/grått bunnstoff. Vi var noen stykker som stadig diskuterte denne "merkelige" fargen på bunnen/vannlinja på båtene. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.April.2021 Del på Facebook Svart 2.April.2021 Stusset også på dette. Men fikk "go" fra min bedre halvdel så da ble det den fargen 😅 Sitér dette innlegget Link to post
witho Svart 3.April.2021 Del på Facebook Svart 3.April.2021 Vi kjøpte et spann hvit Jotun selvpolerende bunnstoff og malte langs og over vannlinjen, gjør jo ingenting om den er lilla under Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 9.Mai.2021 Del på Facebook Svart 9.Mai.2021 Hei noen flere som kan bekrefte om fargen faktisk er lilla? Båten er hvit under vannlinjen, og jeg vil helst ikke "ødelegge" den med lilla farge. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Captain A Svart 9.Mai.2021 Del på Facebook Svart 9.Mai.2021 (redigert) Hei skulle skifte farge på jolla fra blått til kvit tenkte eg Skulle teste Biltema sin gråkvite tenkte eg... Den er lilla akkurat som på bildene her Kjøpte bunnstoff for ca 14 dager siden Så ja kan bekrefte den er lilla ja Redigert 9.Mai.2021 av Captain A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 Har brukt på en Yamarin 4730 fra nittitallet. Den gråhvite var da ganske lik den gråhvite som det gamle skroget er. Men det er altså en boks fra i fjor. Har litt igjen av den - får legge den i vannlinja, og den nye boksen under hvis det er fare for at grått har blitt lilla. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 10.Mai.2021 Del på Facebook Svart 10.Mai.2021 (redigert) Jeg er overrasket at ingen har kontaktet BT 😅😊 Redigert 10.Mai.2021 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 1.Mai.2022 Del på Facebook Svart 1.Mai.2022 Noen som fikk sjekket dette med Biltema?😊 Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 1.Mai.2022 Del på Facebook Svart 1.Mai.2022 enslagsgjest skrev On 9.5.2021 at 20.25: Hei noen flere som kan bekrefte om fargen faktisk er lilla? Båten er hvit under vannlinjen, og jeg vil helst ikke "ødelegge" den med lilla farge. For å svare på mitt eget spørsmål så var bunnstoffet lilla, og jeg måtte kjøpe Jotun istedenfor. Boksen står fortsatt ubrukt og jeg tapte 130kr på hele prosjektet. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
jonjul Svart 3.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2022 Biltema refunderte bunnstoffet. Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 3.Mai.2022 Del på Facebook Svart 3.Mai.2022 jonjul skrev for 6 timer siden: Biltema refunderte bunnstoffet. Pga feil, eller fordi du sa du ønsket å bytte det inn?😊 Sitér dette innlegget Link to post
jonjul Svart 5.Mai.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2022 Pga. feil:) Sitér dette innlegget Link to post
Cato76 Svart 11.Mai.2022 Del på Facebook Svart 11.Mai.2022 Kjøpte også BT sitt bunnstoff i håp om at denne var lys og tilnærmet hvit (dette var før jeg leste denne tråden...) Fargen ble som dere over har nevnt lys rosa/lilla. Gammelt bunnstoff under er hvit, og nå må jeg gjøre som flere å legge på nytt bunnstoff øverste 10 cm. Jeg var innom BT og ville reklamere og få pengene tilbake, noe de ikke var helt enige om frem til jeg viste dem denne tråden på Båtplassen :) Da var det ingen problem! Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 11.Mai.2022 Del på Facebook Svart 11.Mai.2022 (redigert) Samme greia her. Redigert 11.Mai.2022 av TrikkerN Lønning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cato76 Svart 23.Mai.2023 Del på Facebook Svart 23.Mai.2023 Noen som har kjøpt årets grå-hvite bunnstoff fra Biltema og kan gi rapport på om denne fremdeles er lilla? Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 23.Mai.2023 Del på Facebook Svart 23.Mai.2023 Lilla! Brukte det godt under vannlinjen. Hempel hvit på resterende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.