Knallipadden Startet 8.Mars.2021 Del på Facebook Startet 8.Mars.2021 Skal slipe ned ytterste laget og legge på et nytt topplag med bunnstoff på båten min. Jeg ser at det er et lite sår under vannlinjen som jeg skal sparkle og pusse før jeg legger på bunnstoff. Jeg må også prime dette for å unngå vannintrengning. Finnes det noe i liten forpakning som jeg kan bruke? Syns det er litt voldsomt å måtte kjøpe en hel liter med primer til 4-500 kroner for et sår som ikke er større enn en tennisball. Sitér dette innlegget Link to post
erlend mb Svart 8.Mars.2021 Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 Jeg har ikke så god peiling, men jeg har pleid å sparkle med epoxy under vannlinjen, fordi jeg har trodd at da slipper man primer. Mulig jeg tar feil da. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 8.Mars.2021 Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 Ville bare ha kjøpt en boks med Jotun Vinyl Primer (ca 150.-), og smørt på to-tre strøk med denne. Er jo OGSÅ greit å ha stående en boks til senere bruk ved flekking av avskallet bunnstoff etc under vannlinjen. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Mars.2021 Del på Facebook Svart 8.Mars.2021 Jeg ville kjøpt en liten tube Hempel Epoxy Filler på en 130ml tube. Den er grei å jobbe med og tetter slik at du kan stoffe rett over den. Du får den bl.a. hos Maritim. for kr,229,- Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.