aaccoo Startet 8.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 8.Mars.2021 Kan noen anbefale en ankerrulle til Rocna 15 kg akter? Seilbåt 31 fot Skal bruke blytau + kanskje noen meter kjetting Skal kjøre den på genoavinsjen via blokk(er) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 8.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2021 Har nå tatt av den pinnen over anketet. Sitér dette innlegget Link to post
aaccoo Svart 8.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2021 Det var fint Bitteliten. Hvor kjøpte du det? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2021 Den stod på båten da jeg kjøpte den - så jeg vet ikke hvem som har levert den. Den var montert fra verftet da de bygde den. Men jeg har sett noe likt fra Ilas. Det å forlenge rulla ut på en solid teak kloss løser mye tener jeg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.