bensinmotor Startet 28.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2005 Hvor får jeg kjøpe ships bek? Og er det dyrt? Trenger ca 5 kg da jeg skal støype inn hylse på en Trebåt på 24 fot. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 28.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2005 (redigert) Kansje her... Men ikke til privatpersoner ?????bek Redigert 28.Oktober.2005 av bmo (see edit history) Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
joelle Svart 28.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2005 Hvor får jeg kjøpe ships bek? Og er det dyrt? Trenger ca 5 kg da jeg skal støype inn hylse på en Trebåt på 24 fot.Kanskje ett dumt spørsmål fra en som har en tupperware båt, men hva er bek? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 28.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2005 Kanskje ett dumt spørsmål fra en som har en tupperware båt, men hva er bek? Samme her, har hørt om dette før uten å ha sammenhengen i hodet... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Fjordutsikt Svart 28.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2005 Samme her, har hørt om dette før uten å ha sammenhengen i hodet... Tykk tjære (asfalt uten grus) Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 28.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2005 Kansje her... Men ikke til privatpersoner ?????bek Glem Faannessen. De har kun 50 kg forpakning igjen, og bek er gått ut av produksjon, så de får ikke inn mindre... Spør båtbyggeri, bergen kystlag etc... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.