Koffie Startet 10.Mars.2021 Del på Facebook Startet 10.Mars.2021 Jeg har en Kimple Trout 370 med en Mi Kota elektrisk motor. Det er bra for liten vann. Tenker å kjøpe en 6HK motor i tillegg. Trouten kan ha maks 10HK, men 10HK motorer er tungt og det haster ikke. Er slik en kombinasjon trygd å seile på store innsjø eller fjorder? At det må ble rolig vær er tydelig. Jeg har min båt-erfaringer på helt annet måte. Kanaler i Amsterdam. Der er trafikk et større problem enn været. Sitér dette innlegget Link to post
Koffie Svart 12.Mars.2021 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2021 Takk for svar! Ja aluminium er kamuflasjefarget. Vi var redningsvest i varselfarge. Dessverre 1 farge, neste gang kjøper vi 1x grønn og 1x oransje. Signalhorn er godt tips. Jeg har ikke fant fram min gammeldags trompetmodell men slik en gassdrivet er bedre. Vi skal ikke kommer i plan ofte, vi er alltid med to i båten. Kona liker fiske også. Men hva du skriver, når jeg har vikeplikt er det fint å ha litt HK for å komme bort. Og når været endres rask, må jeg uansett kommer til lands. Igjen takk for svaret, det var veldig nyttig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.