Havarita Startet 11.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 11.Mars.2021 Tenkte jeg skulle dele fjorårets hagebåtprosjekt med dere . Kravspesifikasjonen var ganske åpen, men den skulle gi rom for både Sabeltann og fangen hans landkrabben Krabbelars. Først Klassetegning og arbeidstegning: Så Kjølstrekk: Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 12.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2021 Som dere ser er designet med flat bunn og fyldig for og akterskip. Dette fordi skuta skal operer uten mye vann under kjølen Vi foretok derfor like godt stabelavløp, og fortsatte utrustningen til kai. Rederen kom på byggetilsyn, og klarer ikke å skjule aldri så lite grønn missunnelse. Hudplanking. Lasterommet skal fylles med EU-godkjent sand slik at Krabbelars skal trives. Det blir lokk på lasterommet, for katter vil vi ikke ha ombord. Kapteinen har satt bestikk: Prosjektet avsluttet, selv om kapteinen også ønsker seg Planke og Kanon. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 12.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2021 (redigert) Artig prosjekt, og tekst! Redigert 12.Mars.2021 av Ask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 12.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2021 Strøkent og begge gutta mine hadde stortrives i den når de var i sin praktsabeltanntid Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Ttor Svart 12.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2021 Jeg bygget også piratskip for noen år siden. Er redd det gikk flere timer til bygging enn den har fått brukstimer etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 12.Mars.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2021 (redigert) Bøyer meg i støvet. Skulle jeg gitt meg i kast med den der, ville barnebarna være både konfirmert og gifte før den ble ferdig.... Redigert 12.Mars.2021 av Havarita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.