Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Mort1 skrev for 3 timer siden:

Tja, min erfaring er at det er liten forskjell på 4-takt og DFI, både på marsjfart og toppfart, men DFI er vesentlig billigere å gå med i sakte fart.

Skjønner egentlig ikke hvorfor du tok opp dette i forbindelse med mitt innlegg over?

Ser at du trolig har misforstått det jeg skrev. La meg derfor skrive det på nytt i redigert utgave :smiley:

Forskjellen i forbruk i toppfart er pussig nok ikke kjempestor for 2-takt i forhold til 4-takt/DFI, men forskjellen i marsjfart er vesentlig. Og det er jo det som betyr noe for de fleste da.

Teerex

Teerex

Tja, min erfaring er at det er liten forskjell på 4-takt og DFI, både på marsjfart og toppfart, men DFI er vesentlig billigere å gå med i sakte fart.

Skjønner egentlig ikke hvorfor du tok opp dette i forbindelse med mitt innlegg over?

Ser at du trolig har misforstått det jeg skrev. La meg derfor skrive det på nytt i redigert utgave:

Forskjellen i forbruk i toppfart er pussig nok ikke kjempestor for 2-takt i forhold til 4-takt/DFI, men forskjellen i marsjfart er vesentlig. Og det er jo det som betyr noe for de fleste da.

Teerex

Teerex

Beklager at jeg tok opp emnet drivstofforbruk i denne tråden :smiley: Det skal ikke gjenta seg.

Ser nå at det ble total skivebom fra min side. Det er jo ikke forbruk tråden handler om.

Nå ser imidlertid på tallene dine at det er stor forskjell i marsjfart. Men hvis min erfaring ikke samsvarer med din så beklager jeg det så meget. Jeg skal derfor ikke formidle mine tall her inne, for å unngå noen diskusjon om emnet.

• Create New...