Jump to content

Edit History

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg har kjøpt ein Master 820 frå 80-tallet og det elektriske anlegget er modent for ein gjennomgang. Det er kabelsalat og kaos som preger anlegget. Mange lause, ubrukte ledninger osv. Eg hadde ein litt skremmende oppleving her om dagen som gjer at eg tenker det er nødvendig å få fagfolk til å kikke på dette. Eg skulle dra ut ein kabel frå ein gammal defekt GPS, og kabelen var kopla frå på begge sider. Då eg drog forsiktig i kabelen for å lirke den ut gjennom undersida av dashbordet begynte lysene i båten og blinke, og så slukna dei. Like etter byrja det å stige røyk frå ledningene under dashbordet! Eg kopla kjapt av strømmen (ja, skjønte jo at dette burde vært gjort FØR eg starta, men men). Når strømmen var av drog eg den lause ledningen heilt ut, og sat deretter på straumen igjen. Då virka alt heilt normalt. Ingen røyk, alle lys virka og ingen av sikringene hadde gått heller (er ikkje det rart?). Kan ellers nevne at alt anna elektrisk i båten virker som det skal, og batteria er av nyere dato.

Eg kan likevel ikkje sei at eg føler meg særlig trygg på å ta familien på overnattingstur før eg har fått oppklara kva dette kom av, og fiksa det. 

Er det nokon som har ein formeining om kor omfattende det vil være å få gjort dette anlegget meir oversiktlig(sjå bilde), og har de tips til elektriker i Bergen som er vant til å jobbe med 12V under trange og vanskelige forhold (mange av ledningene er skjult bak vegg/dashbord) 

IMG_20210314_123427.jpg

IMG_20210314_124102.jpg

IMG_20210314_123502.jpg

Vestlandssong

Vestlandssong

Eg har kjøpt ein Master 820 frå 80-tallet og det elektriske anlegget er modent for ein gjennomgang. Det er kabelsalat og kaos som preger anlegget. Mange lause, ubrukte ledninger osv. Eg hadde ein litt skremmende oppleving her om dagen som gjer at eg tenker det er nødvendig å få fagfolk til å kikke på dette. Eg skulle dra ut ein kabel frå ein gammal defekt GPS, og kabelen var kopla frå på begge sider. Då eg drog forsiktig i kabelen for å lirke den ut gjennom undersida av dashbordet begynte lysene i båten og blinke, og så slukna dei. Like etter byrja det å stige røyk frå ledningene under dashbordet! Eg kopla kjapt av strømmen (ja, skjønte jo at dette burde vært gjort FØR eg starta, men men). Når strømmen var av drog eg den lause ledningen heilt ut, og sat deretter på straumen igjen. Då virka alt heilt normalt. Ingen røyk, alle lys virka og ingen av sikringene hadde gått heller. Kan ellers nevne at alt anna elektrisk i båten virker som det skal, og batteria er av nyere dato.

Eg kan likevel ikkje sei at eg føler meg særlig trygg på å ta familien på overnattingstur før eg har fått oppklara kva dette kom av, og fiksa det. 

Er det nokon som har ein formeining om kor omfattende det vil være å få gjort dette anlegget meir oversiktlig(sjå bilde), og har de tips til elektriker i Bergen som er vant til å jobbe med 12V under trange og vanskelige forhold (mange av ledningene er skjult bak vegg/dashbord) 

IMG_20210314_123427.jpg

IMG_20210314_124102.jpg

IMG_20210314_123502.jpg

• Create New...