Jump to content

Edit History

Fretlips

Fretlips

Jeg kjøpte en Askeladden 705 Voyager (2003-modell) i fjor sommer og denne hadde en topplanterne montert midt på akter-rekka, det stedet det er mest naturlig å gå ombord i båten.

Plasseringen oppleves veldig malplassert og ganske snart ble festet ødelagt pga at det var lett å sparke borti/holde seg fast i, og den falt av. 

Har googlet etter lignende båter for å se hvordan det er løst, men det ser ikke ut som noen har denne løsningen. Har også sett etter teleskopløsninger, men finner kun teleskoplanterne fra 60-120 cm. Det ideelle for meg hadde vært en teleskoplanterne som gikk fra 0-60.

Vedlagt bilde av den som falt av. Den er 60 cm 

Gode råd mottas

På denne båten passer det ikke å plassere topplanterne på toppen av vindskjermen feks, fordi det er et vindu som kan åpnes.

Hilsen fritidsbåt-rookie

topplanterne.jpg

Fretlips

Fretlips

Jeg kjøpte en Askeladden 705 Voyager (2003-modell) i fjor sommer og denne hadde en topplanterne montert midt på akter-rekka, det stedet det er mest naturlig å gå ombord i båten.

Plasseringen oppleves veldig malplassert og ganske snart ble festet ødelagt og den falt av. 

Har googlet etter lignende båter for å se hvordan det er løst, men det ser ikke ut som noen 

• Create New...