Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

monstera skrev for 1 time siden:

Drømmen er en dag å bytte snekka ut med en seilbåt, men innser at tiden ikke er helt moden ennå.

Du kunne vært en drømmekvinne for meg...:wink:

Men du er nok for ung, jeg er i den livsfasen at tiden er overmoden for seilbåt (og jordomseiling), for min del. Noe(n) forteller meg at "det er aldri for sent", men jeg skjønner jo at det ikke er helt sant. 

Om du ikke drar på jordomseiling, må du ikke utsette drømmene om seilbåt for lenge, da! Men alt til sin tid...

:thumbsup:

Mizar

Mizar

monstera skrev for 1 time siden:

Drømmen er en dag å bytte snekka ut med en seilbåt, men innser at tiden ikke er helt moden ennå.

Men du er nok for ung, jeg er i den livsfasen at tiden er overmoden for seilbåt (og jordomseiling), for min del. Neon forteller meg at "det er aldri for sent", men jeg skjønner jo at det ikke er helt sant.  Om du ikke drar på jordomseiling, må du ikke utsette drømmene om seilbåt for lenge, da!

Mizar

Mizar

monstera skrev 1 time siden:

Men du er nok for ung, jeg er i den livsfasen at tiden er overmoden for seilbåt (og jordomseiling), for min del. Neon forteller meg at "det er aldri for sent", men jeg skjønner jo at det ikke er helt sant.  Om du ikke drar på jordomseiling, må du ikke utsette drømmene om silbåt for lenge, da!

• Create New...