Jump to content

Hvor kjøpe båtutstyr under nedstengningen? (Spesifikt VP VDS3 olje)

Hedwig

Recommended Posts

Da stenges altså alt ned i hele Viken og vi som ikke hadde fått kjøpt alt til Havelle ennå. Mye kan kjøpes på nett, men ikke olje. 

Hvordan løser man det da? Får man bestilt og kan hente utenfor butikken? Noen som har kjennskap til slikt og vet om et sted i Oslo-området vi kan få tak i Volvo Penta VDS3 olje?

Kommentar fra moderator: Akkurat dette spørsmålet er ok å poste på Båtforumet, men takk for at du postet det i Corona først.
Flyttes fra Corona til Båtforumet, husk at det er nulltoleranse for corona-diskusjon der.

Jeg tror du har større sjanse for å få et nyttig svar, hvis du poster spørsmålet i "Båtforumet" eller "Bil, Hjem, Hobby..osv".  Min første tanke var at du kunne kanskje ta et par telefoner eller sjekke om du får slik olje på en bensinstasjon - går ut fra at slike butikker ikke stenges. :smiley:

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Nå er vi ikke nedstengt her i Trondheim (enda). Men min lokale Biltema reklamerer med en klikk og hent tjeneste der du kan få varene levert i bagasjerommet. Og de har olje som tilfredstiller VDS3. Kanskje de har en tilsvarende tjeneste nær deg?

Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet.

2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE

2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...