Hedwig Startet 15.Mars.2021 Link til dette innlegget Startet 15.Mars.2021 Da stenges altså alt ned i hele Viken og vi som ikke hadde fått kjøpt alt til Havelle ennå. Mye kan kjøpes på nett, men ikke olje. Hvordan løser man det da? Får man bestilt og kan hente utenfor butikken? Noen som har kjennskap til slikt og vet om et sted i Oslo-området vi kan få tak i Volvo Penta VDS3 olje? Kommentar fra moderator: Akkurat dette spørsmålet er ok å poste på Båtforumet, men takk for at du postet det i Corona først. Flyttes fra Corona til Båtforumet, husk at det er nulltoleranse for corona-diskusjon der. Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 16.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2021 Jeg tror du har større sjanse for å få et nyttig svar, hvis du poster spørsmålet i "Båtforumet" eller "Bil, Hjem, Hobby..osv". Min første tanke var at du kunne kanskje ta et par telefoner eller sjekke om du får slik olje på en bensinstasjon - går ut fra at slike butikker ikke stenges. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Brigg Svart 16.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2021 Nå er vi ikke nedstengt her i Trondheim (enda). Men min lokale Biltema reklamerer med en klikk og hent tjeneste der du kan få varene levert i bagasjerommet. Og de har olje som tilfredstiller VDS3. Kanskje de har en tilsvarende tjeneste nær deg? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Swingswong Svart 16.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2021 Hvorfor får du ikke olje på nett? Jeg fikk levert både motorolje, girolje, hydraulikkolje og trimolje på posten Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 16.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2021 Så på nyhetene det er en noen butikker hvor du kan bestille, hente og betale med vipps. Eksempel på firma og fremgansmåte: https://www.maritim.no/maritim-oslo-1 Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Biltema leverer ved døren max 4 timer etter bestilling . . Det blir rednngen for meg . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Lazyjack Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Biltema klikk og hent. Sitér dette innlegget Link to post
Corvin17 Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Maritim har 50+ på lager på slependen https://www.maritim.no/volvo-penta-motorolje-15w-40-vds3 Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Jeg var på Maritim i går, bare ringe inn det du skal ha. Vipse beløpet så møter de deg i døra med varene. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Ref Maritim som flere har nevnt over her så er gjelder det ikke bare filialen i Oslo https://www.maritim.no/butikker-1 Sitér dette innlegget Link to post
Smurfen Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Mekonomen, bilxtra, meca o.s.v. har Castrol olje med rett spesifikasjon. Har sikkert klikk og hent e.l. i nærheten av deg. Sitér dette innlegget Link to post
Buster L Mercury Svart 17.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2021 Biltema og mange andre har klikk og vent, nei hent... ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.