Jump to content

Edit History

HomerSimpson

HomerSimpson

Hei.

Jeg har 2 stk gamle Volvo TD70A i båten min. Jeg ser at dieselrørene(høytrykksrør) fra dieselpumpe til dyser er veldig rustne på den ene motoren. Har snakket med Volvo Penta men de har ikke dieselrør til så gamle motorer. Har hørt at det finnes universalrør å få kjøpt som kan bøyes selv, men har ikke lykkes å finne ut hvor dette kan bestilles. Er det evt mulig å bruke bremserør og flense og bøye til disse? Tips mottas med takk:smiley:

HomerSimpson

HomerSimpson

Skrivefeil

Hei.

Jeg har 2 stk gamle Volvo TD70A i båten min. Jeg ser at dieselrørene(høytrykksrør) fra dieselpumpe til dyser er veldig rustne på den ene motoren. Har snakket med Volvo Penta men de har ikke dieselrør til så gamle motorer. Har hørt at det finnes universalrør å få kjøpt som kan bøyes selv, men har ikke lykkes å finne ut hvor dette kan bestilles. Er det evt mulig å bruke bremserør og flense og bøye til disse? Tips mottas med takk:smiley:

HomerSimpson

HomerSimpson

Hei.

Jeg har 2 stk gamle Volvo TD70A i båten min. Jeg ser at dieselrørene8høytrykksrør) fra dieselpumpe til dyser er veldig rustne på den ene motoren. Har snakket med Volvo Penta men de har ikke dieselrør til så gamle motorer. Har hørt at det finnes universalrør å få kjøpt som kan bøyes selv, men har ikke lykkes å finne ut hvor dette kan bestilles. Er det evt mulig å bruke bremserør og flense og bøye til disse? Tips mottas med takk:smiley:

• Create New...